گزارش العالم از وحشت تل آویو پس از هدف قرار گرفتن پایگاه راهبردی میرون+ ویدیو

شنبه 16 دی 1402 - 20:08

به دنبال هدف قرار گرفتن پایگاه راهبردی کنترل هوایی و اطلاعاتی "میرون" رژیم صهیونیستی از سوی حزب الله لبنان در واکنش به ترور صالح العاروری از رهبران حماس در بیروت، ارتش این رژیم در وحشت قرار گرفته و دچار اختلال رفتاری هیستریک شده است.

العالم - لبنان

خبرنگار شبکه خبری العالم در جنوب لبنان از اقدامات و حملات هیستریک ارتش رژیم صهیونیستی درپی هدف قرار گرفتن تنها پایگاه راهبردی کنترل هوایی و اطلاعاتی "میرون" این رژیم در شمال فلسطین اشغالی توسط حزب الله لبنان خبر داد.

بنابر این گزارش، در سراسر فلسطین اشغالی تنها دو پایگاه کنترل هوایی و اطلاعاتی وجود دارد که پایگاه اول به نام میرون در شمال و پایگاه دوم در جنوب قرار دارد.

این گزارش می افزاید: هدف قرار دادن پایگاه میرون از سوی مقاومت با 62 موشک، تاثیر زیادی بر روحیه ارتش اسرائیل و حتی برخی رسانه‌های اسرائیلی داشت و میزان و عمق اطلاعات مقاومت اسلامی لبنان و انتخاب این هدف، برای آنها جای سوال داشت چرا که پایگاه میرون در بلندترین قله در شمال فلسطین اشغالی قرار دارد.

خبرنگار العالم گزارش داد: پس از عملیات مقاومت علیه پایگاه میرون، نوعی وحشت زدگی هیستریک و استفاده بیش از حد از قدرت آتش در ارتش رژیم اسرائیل را شاهد بودیم؛ به گونه ای که هواپیماهای اسرائیلی مناطق زیادی را در جنوب لبنان بمباران و به نواحی زیادی از جمله منطقه الخیام با شمار زیادی گلوله های ممنوعه فسفری حمله کردند.

به گزارش خبرنگار العالم، این اولین بار است که شهرک برج الملوک در حومه شهر برج عیون لبنان هدف حمله ارتش اسرائیل قرار گرفت. علاوه بر این، اطراف این شهر شاهد آتش شدید توپخانه های ارتش رژیم اسرائیل بود.

رژیم اشغالگر اسرائیل همچنین به منطقه العویضه بین شهرک العدیسی و شهرک الطیبه حمله هوایی کرد.

شهرک های بلیدا، میس الجبل و حولا تا شهرک یارون و بخش غربی تا شهر ناقوره در جنوب لبنان نیز هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

ستاد اطلاع رسانی جنگ حزب‌الله اعلام کرد: ساعت ۰۸:۱۰ صبح امروز (شنبه) در چارچوب واکنش اولیه به جنایت ترور اخیر شیخ صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و همرزمانش در حومه جنوبی بیروت، پایگاه کنترل هوایی راهبردی میرون را با 62 موشک هدف قرار داد.

پربیننده ترین خبرها