گزارش العالم؛

حمله به پایگاه نظامی «میرون» رژیم صهیونیستی ترجمان سخنرانی سید حسن نصرالله بود

شنبه 16 دی 1402 - 22:40

هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی میرون رژیم صهیونیستی ترجمان سخنرانی شب گذشته سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان بود .

العالم – فلسطین

خبرنگار شبکه خبری العالم در شهر رام الله گزارش داد، هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی میرون رژیم صهیونیستی ترجمان سخنرانی شب گذشته سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان بود که بر قطعی بودن پاسخ به ترور صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد.

بنابر این گزارش، درپی تاکید سید حسن نصرالله مبنی بر قطعی بودن پاسخ به این ترور، بسیاری از سیاستمداران و تحلیلگران نظامی رژیم اشغالگر صهیونیست هشدار دادند که سخنان دبیرکل حزب الله را باید جدی گرفت زیرا می دانند که وی آنچه را می گوید، اجرا می کند.

خبرنگار العالم با اشاره حملات امروز ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز خاطرنشان کرد: امروز همه تحلیلگران پس از رخدادهای جنوب لبنان گفتند که نتانیاهو اکنون در حال گسترش عملیات است و این عملیات منجر به انفجار اوضاع در سطح جبهه دوم (با لبنان) می شود. این درحالی است که آمریکا به اسرائیل هشدار داده بود که علاقه ای به گشوده شدن جبهه جدیدی در شمال فلسطین اشغالی با لبنان ندارد.

بنابر این گزارش، اوضاع در حال بحرانی شدن است و موشک‌ها و گلوله‌هایی که اندکی قبل به منطقه شمالی اغوار و برخی نیز به شمال فلسطین و نزدیک مناطق دریایی رسید، سطح برخوردها را تغییر خواهد داد. باید اشاره کرد که اختلاف نظر بزر گ در طی ساعات گذشته در داخل کابینه باعث شد که جلسه کابینه بدون تصمیم گیری به پایان برسد و حتی بنی گانتز عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، نیز از جلسه بیرون آمد و گفت که این اولین جلسه ای است که شاهد اختلافاتی بین این صورت است.

پربیننده ترین خبرها