دختر شهید العاروری: پدرم فرزندانش را مانند شیران دلیر تربیت کرد

دوشنبه 18 دی 1402 - 09:34

دختر شهید العاروری طی سخنانی با بیان این که پدرم فرزندانش را مانند شیران دلیر تربیت کرد، خاطرنشان کرد که وی تمام عمر خود را صرف دفاع از سرزمینش کرد بدون این که کسی حتی نام او را بداند.

العالم ـ لبنان

به گزارش شبکه خبری العالم،‌ دختر شهید العاروری طی سخنانی بعد از شهادت پدرش خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که پدرم فرزندانش را مانند شیران دلیر تربیت کرد.
وی گفت: مهمترین ویژگی پدرم محرمانه بودن تمام فعالیت هایش بود. ایشان تمام عمر خود را صرف دفاع از سرزمینش کرد بدون این که کسی حتی نام او را بداند تا زمانی که به شهادت رسید.

دختر شهید العاروری گفت: پدرم در تمام عمر آرزوی شهادت و تکه تکه شدن در راه خدا را داشت و خداوند آروزی او را برآورده کرد.

پیش از این نیز مادر این شهید پس از دریافت خبر ترور و شهادت فرزندش از سوی رژیم صهیونیستی، در واکنشی با صلابت و تاثیرگذار خاطرنشان کرده بود: بگویید صالح شهید شده، خداوند او را رحمت کند، ناراحت و غمگین نباشید، شهادت را به او تبریک بگویید، او هم کسی مثل مردم غزه بود، می‌گفت همه دوستانم شهید شدند، فقط من مانده‌ام، شهادت را بسیار دوست داشت و سپاس از خداوند که به آن رسید.
مادربنابر این گزارش رژیم صهیونیستی سه شنبه شب ( 12 دی ماه)‌ در حمله پهپادی یک دفتر متعلق به حماس را در المشرفیه واقع در ضاحیه جنوبی در بیروت هدف قرار داد که در پی این اقدام تروریستی صالح العاروری نایب رئیس اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به شهادت رسید و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند.
به دنبال اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور صالح العاروری معاون رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیروت، جنبش حماس به میانجی‌ها اطلاع داد که تمام مذاکرات درباره آزادی اُسرا در غزه تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.
در همین حال جنبش حزب الله لبنان در واکنش به ترور نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، تأکید کرد که جنایت ترور این شهید فلسطینی، بی پاسخ نخواهد ماند.

حزب الله با اشاره به اینکه ترور العاروری و همرزمان شهیدش را در بیروت تجاوز خطرناکی به لبنان و حاکمیت این کشور می‌داند، تأکید کرد، این ترور حامل پیامهای سیاسی و امنیتی و تحول خطرناکی در مسیر جنگ محور مقاومت با دشمن است.
به دنبال هشدارهای صادر شده از سوی حزب الله بالاخره این جنبش روز شنبه (16 دی ماه) پایگاه مهم کنترل هوایی میرون رژیم صهیونیستی را در الجلیل اعلی که یکی از دو پایگاه اصلی این رژیم است،‌ با 62 فروند از انواع مختلف موشک مستقیم هدف قرار داد.
مقاومت اسلامی لبنان خاطرنشان کرد، هدف قرار دادن پایگاه میرون به عنوان بخشی از واکنش اولیه به جنایت ترور صالح العاروری رهبر ارشد حماس و برادرانش صورت می گیرد.

پربیننده ترین خبرها