انصارالله: ترور شهید وسام الطویل، نشانگر شکست «اسرائیل» است

انصارالله: ترور شهید وسام الطویل، نشانگر شکست «اسرائیل» است
سه شنبه 19 دی 1402 - 19:12

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن ضمن تسلیت شهادت وسام طویل فرمانده ارشد حزب‌الله، گفت که ترور این فرمانده حزب‌الله بیانگر ناتوانی رژیم صهیونیستی در کسب دستاوردهای عملی در میدان است.

العالم - فلسطین اشغالی

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، در بیانیه‌ای شهادت «وسام حسن طویل» فرمانده ارشد حزب‌الله را به مقاومت اسلامی لبنان تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: «به برادرانمان در مقاومت اسلامی لبنان بخصوص جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله (حفظه‌الله) شهادت وسام طویل این فرمانده مجاهد را تسلیت می‌گوییم که در راه خدا و در عملیاتی بزدلانه در جنوب لبنان به شهادت رسید».

دفتر سیاسی انصارالله اضافه کرد: «وسام طویل این فرمانده شهید یکی از قهرمانان قافله شهدایی است که حزب‌الله در راه خدا و قدس در مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی نثار کرده است».

انصارالله گفت ترور این فرمانده شهید یک عملیات بزدلانه بوده که بازتاب دهنده ناتوانی رژیم صهیونیستی در تحقق دستاوردهای میدانی بوده است.

شهید وسام حسن طویل ملقب به «حاج جواد»، بعدازظهر روز گذشته، در منطقه «خربه سلم» در جنوب لبنان به شهادت رسید.

«یسرائیل کاتز» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، دیشب، در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اذعان کرد که این رژیم در حمله‌ای پهپادی این فرمانده حزب‌الله را به شهادت رسانده است.

حزب‌الله لبنان، ظهر امروز، در پاسخ اولیه به ترور وسام الطویل، مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در شهر صفد در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

فارس

پربیننده ترین خبرها