موج جدید حملات موشکی شدید حزب‌الله به شمال سرزمین‌های اشغالی

موج جدید حملات موشکی شدید حزب‌الله به شمال سرزمین‌های اشغالی
سه شنبه 19 دی 1402 - 19:32

منابع رسانه‌ای عصر امروز (سه‌شنبه) از موج جدید حملات موشکی گسترده مقاومت اسلامی لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

العالم - لبنان

شبکه الجزیره در این باره گزارش داد که چندین موشک از خاک لبنان به سمت مواضع رژیم صهیونیستی پرتاب شد.

بر پایه این گزارش، آژیرهای خطر در ده‌ها شهرک در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است.

منابع مطلع همچنین از اصابت چند موشک به برخی از این شهرک‌ها خبر می‌دهند.

در همین راستا، حزب‌الله لبنان در بیانیه اعلام کرد که محل تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی پادگان «ادمیت» را با سلاح موشکی هدف قرار داده و موشک‌های پرتاب شده به طور مستقیم به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

حزب‌الله لبنان همچنین در بیانیه دیگری از هدف قرار دادن موضع نظامی رویسات القرن با چند موشک خبر داد.

مقاومت لبنان همچنین از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی در پایگاه اسرائلی بیاض بلیدا با اسلحه مناسب و اصابت دقیق آن خبر داد.

در همین حال، روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز نوشت که بیش از نیمی از خانه‌های شهرک مناره در منطقه الجلیل به دلیل اصابت موشک‌های هدایت شونده ضد زره حزب‌الله لبنان به صورت جزئی و یا کلی آسیب دیده و تخریب شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز حملات هوایی و توپخانه‌ای را به مناطق جنوب شرقی لبنان انجام داد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

ايرنا

پربیننده ترین خبرها