گفتگوی عضو النجبای عراق با شبکه العالم؛

کشف زوایای پنهان طرح آمریکایی ـ صهیونیستی در منطقه

کشف زوایای پنهان طرح آمریکایی ـ صهیونیستی در منطقه
سه شنبه 19 دی 1402 - 22:20

حسین الموسوی سخنگوی رسانه ای جنبش النجبای عراق از زوایای پنهان توطئه آمریکایی ـ صهیونیستی در منطقه پرده برداشت.

العالمعراق

حسین الموسوی سخنگوی رسانه ای جنبش النجبای عراق در گفت وگو با شبکه خبری العالم گفت: آمریکا به دنبال آن است تا جای پای خود را در عراق محکم کند؛ لذا برای تحقق این هدف کوشید زیرساخت‌ها و وحدت ملی عراق را از طریق ایجاد گروه تروریستی داعش از بین ببرد، همچنین آمریکا برای تحقق این هدف از درگیری های طایفه ای در عراق در سال 2009 حمایت کرد.

وی خاطرنشان کرد که قدرتهای استکبار جهانی و آمریکا که در پس تمام حوادث منطقه قرار دارد، طبق یک راهبرد مشخصی عمل می کنند. امروز رشته امور از دست رژیم صهیونیستی خارج شده است این رژیم قادر به اداره امور نیست این امر حاصل فشارهای گسترده محور مقاومت و یکپارچگی میدانها و وحدت جبهه های مقاومت است.

این عضو النجبای عراق ادامه داد: تمام سفرهای انتونی بلینکن به عراق با هدف روحیه بخشیدن به اسرائیلی ها و نیز برای ارائه برخی دستورات در اتاق عملیات مشترک امریکا و اسرائیل بود. آنها نقشه و طرحی روشن برای انتقال از مراحل مختلف جنگ داشتند به شرط آنکه در هر مرحله، آن اهداف مورد نظر در خصوص پیروزی بر مقاومت فلسطین محقق شود اما آنها شکست سختی خوردند و هیچ یک از اهداف را محقق نکردند.

الموسوی یادآور شد که محور مقاومت توانست طرح آمریکایی صهیونیستی در منطقه را با شکست مواجه کند و باعث شود که دشمن قادر به تحقق اهدافش نباشد.

وی ترورهای اخیر را بخشی از تلاش رژیم صهیونیستی برای کاهش فشار ناشی از شکست هایش در برابر مقاومت عراق، لبنان، یمن، سوریه و مناطق مختلف جهان دانست.

الموسوی عملیات های اخیر جنبش النجبا را پیامی به آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست مبنی بر این که این جنبش قادر است مواضع آنان را هدف قرار دهد.

به گفته سخنگوی النجبا، دولت و ملت عراق دریافته اند که طرح آمریکا در منطقه بسیار بزرگ است و اینکه نجبا بخشی جداناپذیر از محور مقاومت است و آمریکا نیز مقدار قدرت و آمادگی مقاومت عراق را دریافته است.

.

پربیننده ترین خبرها