رفتار شنیع نظامیان صهیونیست با زنان فلسطینی + فیلم

چهارشنبه 20 دی 1402 - 17:13

خبرنگار العالم در غزه در گفتگو با شاهدان عینی، از رفتارهای شنیع و غیر اخلاقی نظامیان صهیونیست با زنان و کودکان فلسطینی که در مدرسه مالزیایی واقع بین اردوگاه النصیرات و الزهره در استان الوسطی پناه گرفته بودند، پرده برداشت.

العالم - فلسطین اشغالی

یک شاهد عینی در گفتگو با خبرنگار شبکه العالم در غزه گفت که مردم در مدرسه مالزیایی – به تصور اینکه در این مدرسه امنیت دارند – پناه گرفته بودند که ناگاه نظامیان صهیونیست به مدرسه حمله کرده و ضمن شکنجه کودکان و آزار و اذیت پناهجویان، بسیاری از زنان حاضر در این مدرسه را برهنه کردند.

شاهدان عینی گفتند : نظامیان صهیونیست دارایی ها و اموال زنان را گرفتند و آنها را با توهین و تحقیر و بدون پوشش و حجاب رها کردند.

به گفته این شاهدان ، نظامیان صهیونیست کودکان را شکنجه کرده و دست های آنها را بستند و آنها به میان زباله ها پرت کردند و چند کودک را با دستان بسته، آویزان و شکنجه کردند.

شاهدان درباره نحوه شکنجه کودکان گفتند :‌اشغالگران با تفنگ هایشان بر زخمهای آنها ضربه می زدند حتی یکی از کودکان را که از قبل دستش شکسته بود ، نیز شکنجه کردند و روی محل شکستگی او ضربه می زدند.

شاهدان تأکید کردند : همه آنهایی که در این مدرسه پناه گرفته بودند، صرفا غیر نظامی بودند و هیچ ارتباطی با مقاومت نداشتند.

به گفته شاهدان، نظامیان صهیونیست برخی زنان را مجبور کردند همه لباس های خود را درآورده سپس آنها را بدون لباس جلوی چشم مردان از مدرسه بیرون کردند.

نظامیان صهیونیست همه پناهجویان را وادار به ترک محل و حرکت به سمت جنوب کردند. آنها به پناهجویان گفتند : شما باید به جنوب و به سمت رفح بروید و از آنجا شما را به سمت مصر خواهیم راند.

به گفته شاهدان، نظامیان صهیونیست، آنها را پس از آنکه بیرون راندند، به رگبار بستند و ۱۰ نفر از آنها را به خاک و خون کشیدند.

پربیننده ترین خبرها