تشدید اختلاف میان سران تل‌آویو/مشارکت گانتز در تظاهرات ضد نتانیاهو

تشدید اختلاف میان سران تل‌آویو/مشارکت گانتز در تظاهرات ضد نتانیاهو
يکشنبه 24 دی 1402 - 11:57

با تداوم حمله‌های بی نتیجه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و محقق نشدن اهداف از پیش اعلام شده این رژیم به نظر می‌رسد اختلافات میان سران تل آویو تشدید شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

شبکه الجزیره گزارش داد که بنی گانتز عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تصویری از خود منتشر کرده که نشان می‌دهد در تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل آویو مشارکت کرده است.

معترضان شرکت کننده در این تظاهرات که تعداد آن‌ها به چندین هزار تن می‌رسید با سر دادن شعارهایی علیه نتانیاهو خواهان برکناری کابینه وی و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

آن‌ها تاکید کردند که کابینه رژیم صهیونیستی باید به بازگرداندن اسرای صهیونیست اولویت داده و مذاکرات با جنبش حماس را از سر بگیرد.

پیش از این رسانه‌های عبری زبان از تشدید اختلافات بین اعضای کابینه رژیم صهیونیستی به ویژه نخست وزیر و وزیر جنگ این رژیم خبر داده بودند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم جلسه کابینه جنگ را به خاطر این که به مدیر دفترش اجازه ورود ندادند ترک کرده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که گالانت قبل از ترک جلسه از نتانیاهو خواسته که در کار او اخلال ایجاد نکند.

از سوی دیگر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع سیاسی اعلام کرد که دفتر نتانیاهو معتقد است دفتر گالانت مفاد جلسات انفرادی او با نتانیاهو را به بیرون درز می‌دهد.

در روزهای گذشته گزارش‌های متعددی از اختلاف میان اعضای کابینه جنگی نتانیاهو در رسانه‌های صهیونیست منتشر شده است.

پربیننده ترین خبرها