واکنش جهاد اسلامی به عملیات ضد صهیونیستی در شمال تل آویو

واکنش جهاد اسلامی به عملیات ضد صهیونیستی در شمال تل آویو
دوشنبه 25 دی 1402 - 21:09

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری با تبریک عملیات ضد صهیونیستی در شهرک رعنانا در شمال تل آویو تأکید کرد: این عملیات، واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران علیه ملت مقاوم فلسطین است.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما نیوز، جهاد اسلامی با انتشار بیانیه ای تصریح کرد: تأکید و اصرار رژیم اشغالگر قدس بر درپیش گرفتن سیاست کشتار، سرکوب و تروریسم علیه فلسطینی ها در کرانه باختری و بیت المقدس، کاملا بی نتیجه و شکست آن، قطعی است و این جنایات اشغالگران، نمی تواند ما را از عمل به مسوولیت های جهادی مان و تأکید بر مقاومت به عنوان تنها گزینه برای آزادسازی سرزمین مان بازدارد.

سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی بعد از ظهر دوشنبه از وقوع دو عملیات ضد صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «رعنانا» در شمال شهر تل‌آویو خبر داد و تأکید کرد: تا این لحظه ۱۹ صهیونیست مجروح شده اند که حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

براساس گزارشات اولیه، یک عملیات به صورت زیرگیری با خودرو انجام شده و عملیات دیگر حمله با سلاح سرد بوده است.

شهردار شهرک صهیونیست نشین رعنانا از صهیونیست ها خواسته است که در خانه خود بمانند و تردد نکنند.

در همین راستا، جنبش حماس نیز تأکید کرد عملیات ضد صهیونیستی در رعنانا، واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران نازی و تجاوز مستمر آنها به ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری است.

جنبش حماس همچنین اعلام کرد: ملت قهرمان فلسطین و مقاومت شجاع آن از رفح تا جنین به دفاع از ملت، سرزمین و مقدسات‌شان در مقابل دشمن نازی و مجرم ادامه خواهند داد و خون کودکان و غیرنظامیان بی دفاعی که توسط اشغالگران در غزه و کرانه باختری ریخته شده است دامن اشغالگران و شهرک‌نشینان تروریستش را خواهد گرفت و آنان را از امنیت در سرزمین ما محروم خواهد کرد.

جنبش حماس تصریح کرد: از جوانان انقلابی و مقاوم فلسطینی در سراسر کرانه باختری و بیت المقدس می خواهیم بر شدت مبارزات و اقدامات انقلابی شان تا نابودی اشغالگران نازی و آزادی سرزمین و مقدساتمان و همچنین برپایی کشور فلسطین به پایتختی قدس شریف ادامه دهند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین همچنین اعلام کرد: عملیات ضد صهیونیستی رعنانا یک واکنش طبیعی به جنایات و تجاوز و کشتاری است که رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین انجام می دهد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها