انصارالله یمن: آمریکا می‌خواهد از مردم یمن به دلیل ایستادگی در کنار غزه انتقام بگیرد

پنج‌شنبه 28 دی 1402 - 19:37

ایالات متحده آمریکا پس از حمله به یمن و حمایت از جنایات دشمن صهیونیستی در غزه، این بار جنبش انصارالله را در لیست تروریستی قرار داد.

العالم - یمن

جنبش انصارالله یمن حمایت از مردم فلسطین را نشان افتخاری برای خود دانست و اعلام کرد تهدیدات غرب آنها را از موضع قاطع مذهبی و انسانی خود در حمایت از مردم فلسطین منصرف نخواهد کرد.

عبدالله النعیمی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله به خبرنگار العالم گفت: «تصمیم آمریکا ناموفق، نسنجیده است و با این تصمیم آمریکایی‌ها از مردم یمن به دلیل ایستادگی آنها در کنار مردم فلسطین سعی کردند انتقام بگیرند.»

دولت نجات ملی یمن اعلام کرده است که اقدامات تروریستی آمریکا و غرب در هدف گرفتن اهداف یمنی آنها را از مسیر دفاع از فلسطین باز نخواهد گرداند.

«سلطان السامعی» عضو شورای عالی سیاسی یمن به خبرنگار العالم گفت: «ما چنین تصمیمات صادر شده از سوی بزرگترین کشور حامی تروریسم در جهان را رد و محکوم می کنیم؛ ما مصمم هستیم که از طریق جلوگیری از حرکت همه کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به سواحل فلسطین اشغالی می‌روند، به برادران فلسطینی خود کمک کنیم. ما همچنان مصمم و قادر به این اقدام هستیم و از این تصمیمات راهبردی که به برادرانمان در غزه کمک می‌کند، کوتاه نخواهیم آمد.»

ناظران بر این باورند که این تصمیم اعتبار دولت آمریکا را در مقابل مردم جهان که جنایات نسل‌کشی مردم غزه توسط دشمن صهیونیستی را محکوم می‌کنند، تضعیف می‌نماید، چراکه آمریکا ضمن حمایت کامل از رژیم صهیونیستی، حتی به نیابت از آن می‌جنگد و به یمن حمله می‌کند.

پربیننده ترین خبرها