هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در جنوب نوار غزه

هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در جنوب نوار غزه
يکشنبه 1 بهمن 1402 - 09:35

در تداوم درگیری ها میان رزمندگان مقاومت و اشغالگران صهیونیست، یک نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه به هلاکت رسید.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری «الجزیره»، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که همچنین یک افسر و دو نظامی هم طی درگیری ها در جنوب نوار غزه به شدت زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه که وارد یکصد و هفتمین روز خود شده رسما فقط به زخمی شدن ۲ هزار و ۳۰۰ نظامی و هلاکت ۵۰۰ نظامی و افسر خود در طول جنگ غزه اذعان کرده است.

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار زخمی‌هایی که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

با گذشت بیش از۱۰۷ روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، حجم خودسانسوری در ارتش رژیم صهیونیستی بسیار بالاتر رفته و خانوداه‌های نظامیان صهیونیست نیز از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند و بعضا یک خبرنگار و یا یک نظامی صهیونیست آماری ارایه می‌دهد و ولوله‌ای در سرزمین‌های اشغالی ایجاد می‌کند. همچون آماری که چندی پیش یک افسر صهیونیست درباره کشته‌های این رژیم در نوار غزه افشا کرد.

حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و هفتمین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به نزدیک به ۲۵ هزار نفر رسیده و از طرف دیگر رژیم اسراییل برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس این رژیم جعلی ضربات سهمگینی را از چهار گروه مقاومت اسلامی به طور همزمان دریافت کرده و در عین حال به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

پربیننده ترین خبرها