ضبط مخفیانه صدای اعضای کابینه کار دست نتانیاهو داد

ضبط مخفیانه صدای اعضای کابینه کار دست نتانیاهو داد
يکشنبه 1 بهمن 1402 - 15:03

با ادامه درماندگی و سردرگمی رژیم اسراییل در جنگ علیه غزه و تحقق نیافتن اهداف ادعایی آن، رسانه های صهیونیستی از شدت گرفتن تنش ها میان نخست وزیر و وزیر جنگ این رژیم خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش رسانه صهیونیستی «واللا»، دفتر نخست وزیر رژیم اسراییل از یک سیستم برای ضبط جلسات کابینه استفاده می کند.

این پایگاه خبری افزود که یکی از اعضای ارشد دفتر نتانیاهو در یکی از جلسات کابینه متوجه می شود که یک عضو وزارت جنگ روی یک ضبط صوت کوچک نشسته و چراغ قرمز مربوط به ضبط صدا هم روشن است، این اتفاق موجب خشم اعضای کابینه شد و از آن زمان، وضعیت بدتر شد و گالانت تلاش کرد تا به دفتر نتانیاهو حمله ور شود.

این پایگاه به نقل از یک شاهد در جلسه کابینه نوشت که این مساله تا مرز درگیری شدید میان اعضای کابینه از جمله نیروهای امنیتی و مستشاران پیش رفت و گالانت به «ران درمر» وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی گفت که دفعه بعد تیپ پیاده نظام «گولانی» را با خود خواهد آورد تا نظم را برقرار کند.

در همین حال، روزنامه صهیونیستی «معاریو» نیز گزارش داد که تنش ها در کابینه رژیم اسراییل بین نتانیاهو و «یوآو گالانت» به اوج خود رسیده و شمار بسیاری از وزرای حزب لیکود و اعضای کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی بر این باورند که روزگار نتانیاهو به پایان رسیده است.

در همین راستا کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دکترین سیاسی صهیونیستی به تازگی تصمیم گرفته اصول جدیدی برای مذاکره ایجاد کند که در نهایت می تواند منجر به آزادی اسرای صهیونیست شود، اما نتانیاهو کارشکنی می کند.

این کانال صهیونیستی افزود: انتظار می رود تنش ها از طریق یک میانجی برطرف شود، اما نخست وزیر، این کار را به تاخیر می اندازد و بر اصول مورد توافق در مذاکرات بدون هماهنگی با کابینه جنگ تاکید می کند.

پیش تر نیز خبرها از تنش بین گادی آیزنکوت و بنی گانتس دو عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با نتانیاهو حکایت داشت.

در همین رابطه ایهود باراک نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی گفته بود که گانتس و آیزنکوت در حال بررسی خروج از کابینه جنگی نتانیاهو هستند و این در حالی است که این کابینه هنوز تصمیم‌های مهمی برای گرفتن پیش رو دارد.

عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه، پایه های نظام امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی را سست کرده و به عقیده بسیاری از کارشناسان، این رژیم دیگر نخواهد توانست این ضعف را ترمیم کند.

پربیننده ترین خبرها