اسامه حمدان: هر طرحی درمورد غزه باید مبتنی بر پایان جنگ باشد

اسامه حمدان: هر طرحی درمورد غزه باید مبتنی بر پایان جنگ باشد
دوشنبه 2 بهمن 1402 - 21:17

اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس تاکید کرد عملیات طوفان الاقصی اقدامی ضروری برای مقابله با توطئه دشمن صهیونیستی یعنی حذف مساله فلسطین با همکاری آمریکا بود.

العالم _ فلسطین

اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس گفت: سومین مرحله که دشمن صهیونیستی از آن سخن می گوید، استمرار قتل عام است. ارتش صهیونیستی همچنان به کشتار در غزه ادامه می دهد. دشمن صهیونیستی بعد از صد و هشت روز از آغاز نبرد در برابر غزه با شکست مواجه شده است. عملیات طوفان الاقصی اقدامی ضروری برای مقابله با توطئه دشمن صهیونیستی یعنی حذف مساله فلسطین با همکاری آمریکا بود. در سایه ادامه جنگ علیه غزه تصمیم گرفتیم که سندی درباره علل اجرای عملیات طوفان الاقصی به ملتمان ارائه دهیم.

اسامه حمدان تاکید کرد: با افزایش تعداد آوارگان و نبود امکانات بیش از نیمی از مردم غزه در معرض خطر مرگ بر اثر گرسنگی قرار دارند. اهالی غزه برای سد جوع مجبور شده اند علف حیوانات را تبدیل به آرد کنند. رژیم صهیونیستی و دولت بایدن را مسئول قتل عام اهالی غزه می دانیم. ما خواستار فشار جدی برای بازگشایی گذرگاه های غزه و ورود کمک های انسان دوستانه هستیم. موضع آمریکا نسبت به دولت فلسطین فقط نوعی نیرنگ برای اعطای وقت بیشتر به دشمن صهیونیستی است. سخنان بایدن و مسئولان آمریکایی درباره جنگ غزه تا وقتی جنگ فوری متوقف نشود، سخنی بیهوده است. دولت آمریکا را به علت حمایت از تجاوز اسرائیلی، مسئول افزایش تنش در منطقه می دانیم. جهان خواستار اندیشیدن به مرحله پسا نتانیاهوی جنایتکار است. نامیدن جنبش انصارالله به عنوان جنبش تروریستی و استمرار تجاوز آمریکایی انگلیسی به یمن را محکوم می کنیم. هر طرحی درمورد غزه باید مبتنی بر پایان جنگ باشد.

پربیننده ترین خبرها