روایت اسیر آزادشده فلسطینی از ظلم جنون‌آمیز زندانبان‌های صهیونیست + فیلم

پنج‌شنبه 5 بهمن 1402 - 23:21

آزادی خطاب ابو شحاده، از اهالی اردوگاه بلاطه در شرق نابلس پس از گذراندن 7 سال از زندان نقب – جایی که اسرا در آن انواع شکنجه ها را از ابتدای حمله رژیم صهیونیستی به غزه متحمل می شوند – پیام های اثرگذاری را در دل خود دارد مخصوصا پس از سانسور شدید خبری در مورد مسأله اسرا.

العالم - فلسطین اشغالی

این اسیر آزاد شده فلسطینی می‌گوید 110 روز جنگ کافی است تا ماهیت جنایات رژیم نژادپرست صهیونیستی در زندان های این رژیم برملا شوند. در این زندان ها شرایط بسیار بدتر از روزهای قبل از عملیات 7 اکتبر شده است.

ابو شحاده، اسیر آزادشده فلسطینی می گوید: وضعیت اسرا پس از 7 اکتبر و حمله به غزه، بسیار وخیم شده است. زندان ها صحنه جنون رژیم صهیونیستی و زندانبان های آن است. آنها از هیچ نوع شکنجه ای ابا ندارند.

فشار و سرکوب و قلع و قمع اسرای فلسطینی چندین برابر شده است و رژیم صهیونیستی خبرهای مربوط به جنایات خود را به شدت سانسور می کند و اسرای آزادشده را تهدید می کند که اگر درباره اوضاع ظالمانه زندان ها چیزی بگویند، دوباره زندانی می شوند.

اسرا مشاهدات هولناکی از وحشی گری رژیم صهیونیستی علیه زندان ها روایت می کنند. اما پیام امروز اسرای آزادشده با قبل فرق می کند. آنها آزادی می خواهند و آزادی امری حتمی است.

پربیننده ترین خبرها