تبادل آتش میان حزب الله و رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان

تبادل آتش میان حزب الله و رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان
شنبه 7 بهمن 1402 - 00:15

پس از حملات جنگنده‌های اسرائیلی به یک منزل مسکونی در جنوب لبنان و شهادت چهار غیر نظامی، نیروهای حزب الله هم مواضع صهیونیستها را در هم کوبیدند.

العالم - لبنان

رژیم صهیونیستی، اطراف شهرک «عیترون» واقع در جنوب لبنان را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد و حزب الله لبنان هم یک هدف نظامی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک اسرائیلی «عرب العرامشه» هدف قرار داد.

نیروهی مقاومت لبنان همچنین با یک موشک هدایت شونده، یک هدف نظامی ارتش اسرائیل را در اطراف مقر «خربه ماعر»، هدف قرار دادند.

ساعتی پیش هم، جنگنده‌های صهیونیستی یک خانه مسکونی را در شهرک «بیت لیف» در استان النبطیه (جنوب لبنان)، بمباران کردند. در این حملات، تا کنون، چهار غیر نظامی شهید و سه نفر دیگر هم زخمی شدند.

خبرنگار شبکه الجزیره صبح امروز خبر داد که «دست‌کم ۸ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌های ارتش اسرائیل در مزارع اشغالی شبعا در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است».

طبق گزارش‌های رسانه‌ای جنگنده‌های رژیم اشغالگر امروز صبح به نزدیکی شهر عیترون در جنوب لبنان حمله کرده‌اند و این حمله موشکی از حزب‌الله در پاسخ به جنایت ارتش اسرائیل صورت گرفته است.

حزب‌الله در بیانیه‌ای تاکید کرد که در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین صبح امروز تجمع سربازان دشمن اسرائیلی را در مجاورت قلعه هونین با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده است.

رسانه‌های اسرائیلی در گزارش‌های تکمیلی از حملات مرزی نیروهای حزب‌الله گزارش دادند که تعدادی از موشک‌های پرتاب‌شده از لبنان در ارتفاعات حرمون فرود آمده‌اند.

ارتش اسرائیل در صد و دوازدهمین روز از جنگ علیه غزه با تداوم درگیری‌ها در چند منطقه نوار غزه و مرزهای شمال اراضی اشغالی، اعلام کرد که «تعداد افسران و سربازان مجروح ما از ابتدای جنگ ۷ اکتبر به ۲۷۴۸ نفر و از آغاز حمله زمینی به ۱۲۵۸ نفر افزایش یافته است».

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها