گزارش اختصاصی العالم درباره نفوذ رزمندگان حزب‌الله به شهرک حانیتا

پنج‌شنبه 5 بهمن 1402 - 18:29

خبرنگار العالم در جنوب لبنان ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر نفوذ برخی رزمندگان مقاومت به شهرک حانتیا را تکذیب و اعلام کرد که مقاومت امروز موقعیت "رادار" را که رژیم اشغالگر از آنجا شهرک راشیا الفخار را گلوله باران می کرد، هدف قرار داده است.

العالم - لبنان

خبرنگار العالم در جنوب لبنان گفت برخی منابع اسرائیلی از وقوع حادثه امنیتی در اطراف شهرک حانتیا خبر دادند و ارتش این رژیم اقدام به نصب چندین ایستگاه بازرسی در فواصل مختلف بین شهرک‌ها و پایگاه‌های نظامی کرده است؛ اما بعد مشخص شد که این ادعا به خصوص ادعای نفوذ برخی رزمندگان مقاومت به آن سوی مرزهای فلسطین اشغالی دروغی بیش نیست.

وی افزود: توپخانه رژیم صهیونیستی از صبح امروز مناطق اطراف شهرک الجبین و طیر حرفا و الناقوره و دو راهی شیحین را که شرق و غرب را به بخش مرکزی وصل می کند زیر آتش گرفته اند.

وی همچنین خاطرنشان کرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی اندکی قبل شهرک راشیا الفخار و الهباریه را بمباران کردند.

در مقابل رزمندگان مقاومت هم اندکی قبل موقعیت الرادار را هدف قرار داده و خساراتی را به آن وارد کردند. بیانیه مربوط به این عملیات به زودی صادر می شود.

به گزارش خبرنگار العالم رزمندگان حزب الله شب گذشته ساعت 9 و نیم به رغم بدی هوا، منطقه برکه ریشه و اطراف آن را هدف قرار داده و تعدادی از صهیونیست ها را مجروح کرده است.

پربیننده ترین خبرها