مقام یمنی: انواع شناورهای آمریکا و انگلیس اهداف مشروع برای ما هستند

مقام یمنی: انواع شناورهای آمریکا و انگلیس اهداف مشروع برای ما هستند
يکشنبه 8 بهمن 1402 - 01:52

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله بامداد یکشنبه گفت که عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی تا پایان تجاوز به غزه ادامه خواهد داشت.

العالم - یمن

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله بامداد یکشنبه گفت: «عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی تا پایان تجاوز به غزه ادامه خواهد داشت».

البخیتی در مصاحبه با شبکه «المیادین» توضیح داد: «ناوهای جنگی و تجاری آمریکا و انگلیس پس از تجاوز به یمن، به هدف قانونی برای ما تبدیل شده‌اند».

وی با بیان اینکه ارتش یمن امیدوار است که نبرد مستقیم بین آنها و آمریکایی‌ها باشد، اظهار داشت:‌ «فرود آمدن نیروهای زمینی آمریکا و انگلیس در خاک یمن اتفاق خوبی برای ما خواهد بود زیرا اهداف ما گسترش خواهد یافت».

البخیتی افزود: «فرود نیروهای زمینی آمریکا و انگلیس در یمن باعث تحریک همه مردم یمن و متحد شدن مواضع آنها در برابر تجاوز خواهد شد».

وی با بیان اینکه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی باید تجاوز به غزه را متوقف کنند تا کشتی‌های آنها هدف قرار نگیرد، افزود: «یکی از ناوهای جنگی انگلیسی به طور مستقیم در نزدیکی کشتی آمریکایی مورد هدف قرار گرفت».

پیش از این سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد پنجشنبه گفته بود که تعدادی از موشک‌های بالستیک شلیک‌شده مستقیماً به کشتی جنگی آمریکا برخورد کرده و دو کشتی تجاری آمریکایی نیز از مهلکه گریختند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها