گسترش تظاهرات ضد صهیونیستی در اروپا

يکشنبه 8 بهمن 1402 - 17:16

هزاران نفر در مناطق مختلف اروپا برای اعلام حمایت از مردم غزه و محکوم کردن جنایات صهیونیستی ضمن برگزاری راهپیمایی خواستار توقف جنگ و نسل کشی مردم غزه توسط رژیم اسرائیلی شدند.

العالم – اروپا

در اسپانیا به ویژه مادرید هزاران نفر از جامعه بین‌المللی خواستند تا فشار بیشتری به رژیم صهیونیستی برای پذیرش آتش‌بس فوری و دائمی در غزه بیاورند و خواستار پایان نسل کشی اهالی غزه و رفع محاصره آن شدند.

در شهرهای رم و میلان ایتالیا به رغم ممنوعیت برگزاری راهپیمایی از سوی وزارت کشور مردم با برپایی راهپیمایی حمایت خود را از حقوق مردم فلسطین اعلام و حملات اسرائیلی به غزه را محکوم کردند.

استکهلم پایتخت سوئد نیز شاهد تظاهرات گسترده‌ای بود که در آن هزاران نفر در همبستگی با فلسطین در مقابل مقر وزارت امور خارجه تجمع کرده و خواستار پایان نسل کشی علیه مردم غزه شدند.

تظاهرکنندگان با برافراشتن بنرهایی کشتار کودکان غزه را محکوم و رژیم اسرائیل را به نسل کشی در این منطقه متهم کردند.

در برلین، پایتخت آلمان، تظاهرکنندگان خواستار پایان فوری نسل‌کشی توسط دشمن صهیونیستی شدند و حمایت آلمان از رژیم را محکوم کردند.

آتن پایتخت یونان نیز شاهد برگزاری راهپیمایی همبستگی با فلسطین بود.

در آمریکا، معترضان در مقابل خانه آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، خیمه های تحصن برپا کردند و خواستار آتش بس فوری در غزه شدند.

معترضان خشم خود را از حمایت آمریکا از نسل‌کشی علیه مردم فلسطین را اعلام و اشغالگری و آپارتاید صهیونیستی علیه مردم فلسطین در کرانه باختری و سایر مناطق این سرزمین را محکوم کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها