افزایش شمار شهدای غزه به 26637 نفر

افزایش شمار شهدای غزه به 26637 نفر
دوشنبه 9 بهمن 1402 - 16:41

وزارت بهداشت غزه در تازه‌ترین آمار خود شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه را 26637 نفر اعلام کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت امروز (۹ بهمن) در صد و پانزدهیمن روز جنگ در غزه از افزایش تعداد شهدا به ۲۶۶۳۷ نفر خبر داد.

به گفته او ارتش اشغالگر طی ۲۴ ساعت دست به ۱۴ جنایت جدید در غزه زده که منجر به شهادت ۲۱۵ نفر و مجروحیت ۳۰۰ نفر دیگر شده است.

هلال احمر فلسطین نیز خبر داد که وضعیت بیمارستان الامل بسیار وخیم است و بخش جراحی بیمارستان به دلیل تمام شدن اکسیژن تعطیل شده است. به گفته هلال احمر فلسطین، اشغالگران اسرائیلی هر فردی را که اطراف بیمارستان حضور دارد را هدف قرار می‌دهند.

در این میان درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت با ارتش اشغالگر در محورهای مختلف شهر غزه وجود دارد و همزمان در خان یونس نیز رزمندگان فلسطینی به شدت در برابر پیشروی نظامیان اسرائیلی مقاومت می‌کنند.

علاوه بر حملات هوایی و توپخانه‌ای، پهپادها و یگان‌های تک تیرانداز نیز اقدام به هدف قرار دادن غیرنظامیان به خصوص در شهر خان یونس می‌کنند، جایی که صدها هزار فلسطینی از مناطق شمالی به آن‌جا پناه برده‌اند.

راهپیمایی‌ها و تیم‌های تک تیرانداز اسرائیل همچنان با عملیات تک‌تیرانداز، تیراندازی تصادفی و گلوله باران غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند، به‌ویژه در شهر خان یونس، جایی که فلسطینی‌ها موج دیگری از آوارگی را تجربه می‌کنند.

پربیننده ترین خبرها