یورش نظامیان صهیونیست به بیمارستان جنین و شهادت ۳ مبارز فلسطینی + فیلم

یورش نظامیان صهیونیست به بیمارستان جنین و شهادت ۳ مبارز فلسطینی + فیلم
سه شنبه 10 بهمن 1402 - 09:28

در پی تداوم جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه و کرانه باختری، نظامیان صهیونیست ۲ مبارز فلسطینی از گردان های «سرایا القدس» و یکی از فرماندهان گردان های شهید «عزالدین القسام» را در کرانه باختری ترور کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع خبری فلسطینی صبح امروز سه شنبه گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی در لباس شخصی با نفوذ به بیمارستان «ابن سینا» در شهر «جنین» در کرانه باختری رود اردن، «محمد أیمن الغزاوی» از بنیانگذاران گردان جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و برادرش «باسل أیمن الغزاوی» و «محمد ولید جلامنه» از فرماندهان گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس را به شهادت رساندند.

از آغاز عملیات طوفان الاقصی در غزه تاکنون صدها فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید و زخمی شده‌اند.

لحظه یورش نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی با لباس کادر پزشکی به بیمارستان ابن سینا در جنین و به شهادت رساندن سه فلسطینی بنامهای محمد جلامنه، باسل و محمد

1

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، ۷ روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر روز دوشنبه از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۲۶ هزار و ۶۳۷ نفر خبر داد.

پربیننده ترین خبرها