واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به جنایت تازه رژیم صهیونیستی در جنین

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به جنایت تازه رژیم صهیونیستی در جنین
سه شنبه 10 بهمن 1402 - 12:39

جنبش حماس و جهاد اسلامی در واکنش به جنایت تازه صهیونیست‌ها در جنین و ترور سه نفر از فلسطینیان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با تشدید تجاوزات و عملیات ترور خود و به شهادت رساندن سه نفر دیگر از فلسطینیان، یک جنایت تمام عیار را مرتکب شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس افزود: دشمن صهیونیست در تشدید تجاوزات و تداوم ایجاد رعب و وحشت در میان مردم فلسطین با ترور سه نفر از فلسطینیان در جنین، دست به جنایت جدیدی زده است.

به گزارش فلسطین الیوم، وی افزود: ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه فلسطینیان بدون پاسخ، از تجاوزات اشغالگران عبور نخواهد کرد.

حازم قاسم تأکید کرد که دشمن از پرداخت بهای جنایاتش در امان نخواهد ماند و اراده مردم فلسطین با جنایات اشغالگران شکسته نخواهد شد.

وی تصریح کرد، با توجه به تشدید جنایات صهیونیستی علیه مردم فلسطین و مقدسات آنان، نیاز به انجام کار جدی برای تدوین یک برنامه عملی ملی برای مقابله با رژیم اشغالگر ضروری است.

همزمان «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در واکنش به جنایت امروز صهیونیست‌ها در جنین گفت که اشغالگران در همه سطوح در حالی از گراهی و سردرگمی به سر می‌برند و تلاش می‌کنند مقاومت در کرانه باختری را از بین ببرند.

وی عنوان کرد که نظامیان رژیم اشغالگر با ترور ۳ مرد جوان فلسطینی در جنین، مرتکب جنایتی تمام عیار شده‌اند.

در عملیات ترور امروز رژیم صهیونیستی در شهر جنین، سه نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

بنا بر ادعای رسانه‌های صهیونیست، نظامیان ارتش این عملیات ترور را پس از دریافت گزارش‌ها مبنی بر اینکه افراد داخل این خودرو قصد انجام عملیات ضد صهیونیستی را داشتند، انجام دادند.

پربیننده ترین خبرها