بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد/ واکنش دبیرکل شورای پناهندگان نروژ به جنگ اسراییل در غزه+ویدیو

بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد/ واکنش دبیرکل شورای پناهندگان نروژ به جنگ اسراییل در غزه+ویدیو
جمعه 13 بهمن 1402 - 08:41

وزارت خارجه بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را به دلیل بمباران دفتر همکاری و توسعه این کشور در غزه احضار کرد.

العالم ـ اروپا

بنابر این گزارش، وزارت خارجه بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی در این کشور را برای توضیح درباره بمباران و تخریب آژانس امدادرسانی بلژیک در غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، احضار کرد.

حاجه لهبیب وزیر خارجه بلژیک در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: دفاتر آژانس توسعه و همکاری بلژیک در غزه بمباران و تخریب شدند.

وزیر خارجه بلژیک تاکید کرد که هدف قرار دادن ساختمان‌های غیرنظامی در غزه غیرقابل قبول است. وی اضافه کرد که سفیر (رژیم) اسرائیل برای توضیح در مورد تخریب دفاتر آژانس همکاری و توسعه بلژیک در غزه احضار شده است.

واکنش دبیرکل شورای پناهندگان نروژ به جنگ اسراییل در غزه

یان اگلند دبیرکل شورای پناهندگان نروژ در گفت و گویی صریح مواضع خود را در باره جنگ غزه بیان کرد و گفت: از روز اول پیش‌بینی کردیم که درگیری‌های نظامی در غزه برای امنیت اسرائیل غیرسازنده باشد.
تنروزوی افزود: هرگز در طول عمرم این تعداد مردم را در چنین منطقه‌ای با تراکم جمعیتی بالا در معرض این حجم از بمباران‌های کورکورانه آن هم برای روزهای متوالی ندیده بودم.

دبیرکل شورای پناهندگان نروژ در ادامه خاطرنشان کرد، اگر اشغال اوکراین کار اشتباهی است، پس باید در کرانه باختری هم اشتباه باشد، اگر محاصره و قطع آب، برق و غذا در اوکراین اشتباه است، باید در غزه هم اشتباه باشد.

پربیننده ترین خبرها