گزارش العالم از پیشروی تانک‌های اسرائیلی به سمت دانشگاه الاقصی در غزه+ویدئو

جمعه 13 بهمن 1402 - 21:10

خبرنگار العالم در نوار غزه گفت: تانک‌های صهیونیستی پس از پیشروی به طرف دانشگاه الاقصی در غرب خانیونس در غزه، تعداد زیادی از شهروندان و برخی خبرنگاران را محاصره کرده و به طرف آنان آتش گشودند.

العالمفلسطین

احمد سهمود خبرنگار شبکه العالم در غزه تاکید کرد: جمعیت هلال احمر فلسطین گزارش داد که پیکرهای 12 فلسطینی که به دلیل تیراندازی نیروهای صهیونیست به شهادت رسیده اند به بیمارستان الامل انتقال یافت.

وی افزود: گلوله باران توپخانه ای و حملات هوایی صهیونیستی در مناطق البریج، النصیرات، المغازی و الزوایده در استان مرکزی غزه نیز به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از فلسطینیان انجامید که به دلیل قطع اینترنت و ارتباطات از تعداد دقیق آنان گزارشی مخابره نشده است.

خبرنگار العالم ادامه داد: ارتش صهیونیستی تل الهوی، شیخ عجلین و مناطق اطراف آن در غرب غزه را محاصره کرده که به همین دلیل دهها خانواده در خانه های خود در این مناطق گرفتار شده اند و گلوله باران توپخانه ای بیت لاهیا، بیت حانون و جبالیا ادامه دارد.

گردانهای مجاهدین غزه نیز اعلام کرد که یک تانک میرکاوای صهیونیستی را در مرکز غزه منهدم کرده که به کشته و زخمی شدن سرنشینان آن انجامید.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها