انصارالله: عملیات علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت

انصارالله: عملیات علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت
يکشنبه 15 بهمن 1402 - 06:12

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بامداد یکشنبه در واکنش به تجاوز نظامی آمریکا و انگلیس به این کشور گفت که عملیات نیروهای ما علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

العالم - یمن

به گزارش المسیره، محمد البخیتی گفت: عملیات ما علیه رژیم صهیونیستی به هر قیمتی که شده تا پایان تجاوز به غزه ادامه خواهد داشت.

از سوی دیگر «علی القحوم» عضو دیگر دفتر سیاسی جنبش انصارالله، گفت: این جنگی آشکار علیه یمن است و متجاوزان باید منتظر عواقب این حملات و واکنش نظامی یمن باشند.

آمریکا و انگلیس بامداد یکشنبه در بیانیه ای مشترک اعلام کردند: نیروهای ما به ۳۶ موضع حوثی ها (انصارالله) در ۱۳ نقطه در یمن حمله کردند.

آمریکا و انگلیس بامداد ۲۱ دی‌ماه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع ارتش یمن و انصارالله را آغاز کردند. این حملات پس از آن انجام شد که ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا که عازم سرزمین‌های اشغالی بود را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیروهای ارتش یمن تاکید کرده‌اند که کشتیرانی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی‌ها آزاد است و آنها از امنیت کامل برخوردار هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها