انصار الله یمن: هر وقت سنوار در غزه بگوید، عملیات‌های خود را متوقف می‌کنیم

چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 11:07

عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن خطاب به آمریکا و انگلیس گفت: تصمیم توقف عملیات‌های ما در غزه است و هر وقت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه، به ما اعلام کرد عملیات‌های خود را متوقف می کنیم.

العالم ـ یمن

محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن اظهار داشت: موضع یمن در قبال جنگ غزه فراتر از همه کشورهای عضو محور مقاومت بوده و امروز یمن در مقابل قدرتمندترین کشورهای جهان یعنی آمریکا و انگلیس ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: ما خودمان تصمیم می‌گیریم و کسی که در مقابل ابرقدرت‌ها می‌ایستد، ممکن نیست که تصمیم‌گیری‌اش در دست دیگران باشد.

این رهبر انصار الله یمن تاکید کرد که ما به آمریکا و انگلیس اعلام می‌کنیم که تصمیم توقف عملیات‌های ما در غزه است و هر وقت یحیی سنوار (رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه) به ما اعلام کرد که عملیات‌های خود را متوقف کنید، آن وقت متوقف می‌کنیم.

به دنبال حملات گسترده رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی و ارتکاب کشتار جمعی و محاصره فلسطینیان غزه با حمایت آمریکا و کشورهای غربی، نیروهای یمنی از ماه نوامبر اعلام کردند که کشتی های رژیم صهیونیستی و سایر کشتی های عازم سرزمین های اشغالی را در دریای سرخ تا زمان توقف حملات این رژیم به فلسطینیان و رفع محاصره غزه هدف قرار خواهند داد.

پربیننده ترین خبرها