حمله مقاومت عراق به یک هدف اسرائیلی در سواحل بحر المیت

حمله مقاومت عراق به یک هدف اسرائیلی در سواحل بحر المیت
شنبه 21 بهمن 1402 - 10:16

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در حمایت از مردم و مقاومت غزه، یک هدف متعلق به رژیم صهیونیستی را در سواحل بحر المیت هدف قرار داده است.

العالم ـ عراق

مقاومت اسلامی عراق شامگاه جمعه (دیشب)، از حمله به یک «هدف حیاتی» متعلق به رژیم صهیونیستی در سواحل بحر المیت خبر داد و خاطرنشان کرد که این حمله را در حمایت از غزه و در پاسخ به «جنایات اسرائیل علیه غیرنظامیان فلسطینی از جمله کودکان، زنان و سالمندان» در جریان جنگ و کشتار فلسطینیان که از هفتم اکتبر (15 مهر ماه/ آغاز عملیات طوفان الاقصی) علیه نوار غزه آغاز شده، انجام داده است.

این عملیات پس از آن انجام شد که واشنگتن اوایل فوریه گذشته مقاومت عراق را به حمله علیه یک پایگاه نظامی خود در مرز سوریه و اردن و کشتن سه نظامی آمریکایی متهم کرد و پس از آن حملات تلافی‌جویانه و تروریستی علیه نیروهای سازمان الحشد الشعبی را در عراق تشدید کرد.

مقاومت عراق شب گذشته در بیانیه‌ ای با تاکید بر این که به حملات خود علیه نیروها و مقرهای آمریکایی ادامه خواهد داد، اعلام کرد: فرصت چند روز گذشته به طور قطع برای مردم، دوستان و مقامات مسؤول عراق آشکار کرد که دشمن اشغالگر (آمریکایی) خیانت و پستی خود را کنار نگذاشته و فقط زبان اسلحه را می‌فهمد».

در ادامه این بیانیه به جنایت آشکار آمریکا در هدف قرار دادن رزمندگان الحشد الشعبی در القائم، عکاشات و سایر نقاط عراق و ترور فرمانده ارشد این سازمان ابوباقر الساعدی اشاره شده که «نقض آشکار کلیه قواعد درگیری است و به همین دلیل مقاومت عراق قصد دارد به وظایف خود در قبال ملت و کشورش تحت هر شرایطی عمل کند».

پربیننده ترین خبرها