سرنوشت مذاکرات آتش بس در غزه از زبان یکی از رهبران جهاد اسلامی +فیلم

يکشنبه 22 بهمن 1402 - 11:13

هیثم ابو الغزلان، از رهبران جنبش جهاد اسلامی گفت تمام فشارهایی که از سوی دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی و به خصوص بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم وارد می شود، همگی بخشی از جنگ روانی علیه ملت و مقاومت فلسطین است.

العالم - فلسطین اشغالی

ابو الغزلان در گفتگوی اختصاصی با شبکه خبری العالم گفت توافق چارچوب در چارجوب رایزنی های داخلی به جنبش حماس ارائه شده است و این جنبش در چارچوب رایزنی های داخلی خود و رایزنی هایش با جنبش جهاد اسلامی و همه نیروهای ملی، مجموعه ای از مبانی سیاسی را برای خود تعریف کرده است که می توانند مبنای حرکت آن برای رسیدن به اتش بس کامل و نهایی در غزه باشند.

وی خاطرنشان کرد که پاسخ فلسطین، به طور کلی مثبت بوده است اما در طرحی که مقاومت از طریق حماس به مصر و قطر ارائه کرده است، جزئیاتی از خواسته های مقاومت مطرح شده است.

این رهبر جهاد اسلامی تصریح کرد که نمی توان گفت مذاکرات شکست خورده است زیرا اساسا هنوز شروع نشده است و امروز مقاومت، چهارچوبها و مبانی را برای خود تعریف کرده است که بر اساس انها عمل می کند و بدیهی است که امتیازی را که در میدان جنگ به رژیم اشغالگر نداده است در میدان سیاست هم نمی دهد.

پربیننده ترین خبرها