گزارش العالم؛

شهرک‌نشینان خانه‌های فلسطینیان را در کرانه باختری آتش می‌زنند

چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 18:03

همزمان با جنگ خونین رژیم اشغالگر علیه اهالی نوار غزه، شهرک‌نشینان صهیونیست نیز خانه‌ها و دارایی‌های شخصی فلسطینیان در کرانه باختری را به آتش می‌کشند.

العالم- فلسطین اشغالی

شهرک‌نشین‌های یهودی در تاریکی شب همچون خفاش شب در خیابان‌های کرانه باختری جولان می‌دهند و در دل غیرنظامیان ترس و وحشت می‌اندازند.

شهرک‌نشین‌ها تحت تدابیر امنیتی نظامیان اشغالگر در شهرک‌های "عصیره" و "حواره" در جنوب نابلس اقدام به آتش زدن خانه‌های شهروندان فلسطینی و تمام اسباب و لوازم آنجا می‌کنند و همچنین به سمت خودروها و اموال خصوصی آنها سنگ پرتاب می‌کنند.

"جواد احمد" شهروند فلسطینی که خانه‌اش توسط صهیونیست‌ها به آتش کشیده شده، به تلویزیون العالم گفت: حدود ۲۵ شهرک‌نشین حدود ساعت ۸ عصر(‌به وقت محلی) و تحت حمایت ارتش اشغالگر به خانه او یورش برده و از هر طرف به سمت خانه سنگ پرتاب می‌کردند.

او با تأکید بر اینکه هنگام حمله صهیونیست‌ها، تمام اعضای خانواده‌اش از جمله کودک یک و نیم ساله‌اش خواب بودند، افزود: نظامیان و شهرک‌نشینان به سمت کسی که تلاش می‌کرد از خودش در برابر این تجاوز دفاع کند، سلاح می‌کشیدند.

انتقام جمعی ابزار رژیم اشغالگر برای کوچاندن و آواره کردن فلسطینیان از خانه‌ها و سرزمین‌شان است تا با اخراج فلسطینیان، شهرک‌نشینان صهیونیست را جایگزین آنها کند و توسعه‌طلبی‌های خود را گسترش دهد.

پربیننده ترین خبرها