چرا رژیم اشغالگر یک اسیر فلسطینی را از الخلیل به غزه بازگرداند؟

يکشنبه 22 بهمن 1402 - 22:45

خبرنگار العالم در جنین از حملات محدود رژیم صهیونیستی در "عین صباح" در رام‌الله و بازداشت یک اسیر آزاد شده خبر داد و تصریح کرد که نیروهای صهیونیست طی ساعات اخیر ۲۲ نفر را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

العالم- فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم به نقل از مرکز امور اسرا و آزادگان فلسطینی گزارش داد که رژیم اشغالگر از ۷ اکتبر تاکنون بیش از ۶۹۵۰ فلسطینی را بازداشت کرده است.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که دادگاه رژیم اشغالگر، امروز حکم تخریب منزل اسیر "عبدالله مساد" از اهالی شهرک "کفردان" واقع در جنوب جنین را صادر کرد. رژیم اسرائیل او را متهم به کمک به مجری عملیات مقاومتی "حواره" کرده است که طی آن دو شهرک‌نشین کشته شدند.

مجری این عملیات، که در آگوست ۲۰۲۳ انجام شد "اسامه بنی فضل" است که رژیم اشغالگر در نوامبر ۲۰۲۳ خانه‌اش را منفجر کرد.

خبرنگار العالم در ادامه گفت که باشگاه اسرا یک بانوی فلسطینی را که اوایل فوریه در شهرک "الشیوخ" در نزدیکی الخلیل بازداشت کرده، آزاد کرد. رژیم صهیونیست ادعا می‌کند این اسیر هویت غزه دارد و باید به غزه فرستاده شود حال آنکه او از ساکنان شهرک الشیوخ در الخلیل است.

خبرنگار العالم با اشاره به تجاوزات مستمر شهرک‌نشینان به مناطق مختلف کرانه باختری، تأکید کرد که شهرک نشینان صهیونیست امروز در تقاطع "بازاریا" در حد فاصل جنین و طولکرم دست به حملاتی زدند.

پربیننده ترین خبرها