شهادت 12 نفر در حمله رژیم صهیونیستی به نبطیه در جنوب لبنان + ویدیو

پنج‌شنبه 26 بهمن 1402 - 08:00

جنگنده های رژیم صهیونیستی شب گذشته ساختمانی مسکونی در جنوب لبنان را بمباران کردند.

العالم ـ لبنان

رسانه های خبری گزارش دادند که در حمله گذشته جنگنده‌های اسرائیلی به ساختمانی مسکونی در منطقه النبطیه در جنوب لبنان تا کنون 12 نفر به شهادت رسیده و شماری نیز زخمی شده اند.
برخی رسانه ها نیز شمار شهدا را 11 نفر اعلام کرده اند.
بنابر این گزارش در حمله به منطقه مسکونی در النبطیه لبنان ۵ زن و ۵ کودک به شهادت رسیده اند.

این دومین حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در جنوب لبنان طی دیروز (چهارشنبه) می باشد.

ارتش رژیم اشغالگر دیروز اعلام کرد که عملیات نظامی گسترده‌ای را در جنوب لبنان آغاز کرده است. جنگنده‌های این رژیم ساختمانی در «عدشیت» در جنوب لبنان را نیز هدف قرار دادند.

به دنبال این حملات نیروهای امداد و نجات و دفاع مدنی در جنوب لبنان از شهادت 4 نفر و مجروح شدن 9 نفر بر اثر حملات ارتش اشغالگر به شهرک‌های الصوانه و عدشیت در جنوب لبنان خبر دادند.
حزب‌الله: تجاوزگری صهیونیست‌ها بی پاسخ نخواهد ماند

به دنبال حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله، گفت: تجاوزگری رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان بی پاسخ باقی نخواهد ماند. وی افزود که پاسخ مناسب به تجاوزگری صهیونیست ها که به شهادت غیرنظامیان و کودکان انجامید، حتمی است.

در همین حال مقاومت اسلامی لبنان دیروز (چهارشنبه) تعدادی از پایگاه های نظامی وابسته به ارتش رژیم اشغالگر را در اطراف شهر اشغالی صفد در شمال فلسطین اشغالی هدف حملات گسترده موشکی قرار داد.

به دنبال این حملات شهردار صفد از اصابت موشک هایی به پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی در اطراف صفد واقع در شمال فلسطین اشغالی اذعان کرد و ارتش این رژیم نیز اعلام کرد که یکی از این موشک ها در پایگاه هوایی ارتش یعنی «میرون» سقوط کرده است.

منابع عبری گزارش دادند که در حمله موشکی به شهر صفد، یک صهیونیست کشته و ۸ نفر دیگر زخمی شدند.

مقاومت اسلامی لبنان به دنبال حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه و ارتکاب کشتار جمعی و هدف قراردادن گسترده مناطق مسکونی فلسطینیان اعلام کرده است که در دفاع از مردم فلسطین حملات به رژیم صهیونیستی تا توقف جنایات این رژیم ادامه خواهد داشت.

ارتش صهیونیستی دیروز (چهارشنبه) اعلام کرد که در واکنش به شلیک موشک از جنوب لبنان به مواضع نظامی‌اش، پنج موضع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها