خبرنگار العالم: نظامیان صهیونیستی بیمارستان ناصر را به پادگان تبدیل کرده‌اند + فیلم

جمعه 27 بهمن 1402 - 10:04

خبرنگار العالم در دیر البلح فاش کرد نظامیان صهیونیستی با ورود به محوطه بیمارستان دولتی ناصر در خانیونس، بخش‌های مختلف این بیمارستان و دیگر ساختمان‌ها را به گلوله بستند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم، وزارت بهداشت فلسطین با انتشار بیانیه ای گفت: "نظامیان رژیم صهیونیستی با تخریب دیوار ضلع جنوبی بیمارستان ناصر و ورود به این بیمارستان، آن را به پادگان تبدیل کرده اند. آنها به بخش اورژانس و چادرهای آوارگان هم حمله کرده و گورستان دسته جمعی در داخل این بیمارستان را هم تخریب کردند."

خبرنگار العالم گزارش داد: نظامیان صهیونیستی بقیه آوارگان و خانواده کادر درمان را هم به زور اسلحه و تهدید مجبور کردند بیمارستان را تخلیه کنند. همچنین ریاست بیمارستان را هم مجبور به انتقال همه بیماران از جمله بیماران بخش اورژانس و پرورشگاه به بیمارستان قدیمی ناصر کرده اند. 6 نفر از بیماران، تحت تنفس مصنوعی هستند.

وی خاطرنشان کرد که مقاومت در برابر نظامیان صهیونیستی در همه محورها ادامه دارد.

رژیم صهیونیستی از 22 ژانویه گذشته سلسله حملات هوایی و توپخانه ای گسترده ای را به خانیونس و بیمارستان های این شهر آغاز کرده است. کما اینکه با ادامه پیشروی در مناطق جنوبی و غربی آن، هزاران فلسطینی را وادار به خروج از این شهر کرده اند.

پربیننده ترین خبرها