ابوعبیده: مقابله با تهاجم دشمن تا خروج آخرین نظامی صهیونیست از غزه ادامه دارد

ابوعبیده: مقابله با تهاجم دشمن تا خروج آخرین نظامی صهیونیست از غزه ادامه دارد
جمعه 27 بهمن 1402 - 20:00

سخنگوی گردان‌های قسام در سخنانی گفت: مقابله ما با تجاوزات و تهاجم صهیونیست ها تا خروج آخرین سرباز صهیونیست از نوار غزه ادامه خواهد داشت.

العالم - فلسطین اشغالی

سخنگوی گردان‌های قسام روز جمعه در سخنانی گفت: 133 روز از آغاز نبرد طوفان الاقصی می گذرد که چهره جهان را تغییر خواهد داد و پایان اشغال را رقم خواهد زد.

وی اظهار داشت: نبرد طوفان الاقصی نشان دهنده آغازی برای پایان دادن به قدیمی ترین اشغالگری در تاریخ معاصر است و نقطه عطفی در تاریخ ملت ما خواهد بود.

ابوعبیده ادامه داد، مبارزان ما خسارات سنگینی به صفوف دشمن وارد می‌کنند که در تاریخ مردم ما بی‌سابقه است.

وی افزود: تصاویری که ما پخش می کنیم بخشی از کارهایی است که مبارزان ما در میدان انجام می دهند و ما ترجیح می دهیم به دلایل امنیتی پخش برخی از صحنه ها را به تعویق بیندازیم.

سخنگوی گردان‌های قسام اظهار داشت: مقابله ما با تجاوزات و تهاجم صهیونیست ها تا خروج آخرین سرباز صهیونیست از نوار غزه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین گفت: هزاران مبارز ما در مناطق مختلف جنگی در حالت آماده باش هستند.

ابوعبیده بیان کرد: تلفات در میان اسیران دشمن بسیار زیاد شده است.

وی ادامه داد: ماه‌ها تلاش کرده‌ایم از اسرا محافظت کنیم و از آنها مراقبت کنیم تا به منافع مردم خود برسیم و همچنان برای این کار تلاش می‌کنیم.

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام اعلام کرد: ما ده‌ها بار در مورد خطراتی که اسیران دشمن با آنها مواجه هستند هشدار دادیم، اما سران دشمن به هشدارهای ما توجهی نکرد.

وی توضیح داد: اسیران دشمن در شرایط سختی به سر می برند و ما برای حفظ جان آنها تلاش می کنیم.

ابوعبیده بیان کرد: ماه‌ها تلاش کرده‌ایم از اسیران دشمن محافظت کنیم تا به یک هدف متعالی و بزرگ و انسانی یعنی آزادی اسیران مظلوممان برسیم.

وی افزود: اهداف سیاسی که سران دشمن از طریق کشتارها و جنایات خود می کوشند به آن دست یابند، آنها را به سقوط، رسوایی و رسوایی طنین انداز سوق خواهد داد.

پربیننده ترین خبرها