گزارش العالم از آخرین تحولات غزه و قتل عام 2 خانواده فلسطینی+ ویدیو

شنبه 28 بهمن 1402 - 23:10

خبرنگار العالم در دیرالبلح گزارش داد که بمباران دو منزل متعلق به خانواده های نصار و سلطان در الزوایده در مرکز نوار غزه، از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی، شماری شهید و مجروح شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

اسراء البحیصی خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه، با اشاره به درگیری های شدید نیروهای مقاومت با ارتش اشغالگر در خیابان 8 نوار غزه، گزارش داد: در ساعات گذشته ارتش رژیم صهیونیستی حملات هوایی خود را به استان مرکزی تشدید کرد که به دنبال این حملات آمبولانس ها و خودروهای غیرنظامی شهروندان مجروح را به بیمارستان الاقصی منتقل کردند. برخی آمبولانس ها همچنان در محل حضور دارند.

بنابر این گزارش، نظامیان اشغالگر به طور همزمان ده خانه را تخریب کردند و در روستای الزوایده به قتل عام خانواده های نصار و سلطان مبادرت کردند. این حملات و قتل عام در کنار مدرسه بن رشد که هزاران آواره را در خود جای داده است صورت گرفت به طوری که ترکش های بمباران ناشی از این حمله به چادرهای آوارگان داخل مدرسه اصابت کرد و ده ها آواره، شهید و مجروح شدند.

ارتش اشغالگر همچنین چندین نقطه را در مرکز شهر رفح در جنوب نوار غزه و محله شیخ رضوان در شهر غزه و مناطق جنوبی و شرقی شهر دیرالبلح در مرکز غزه بمباران کرد و همچنین شمال شهر غزه را با توپخانه هدف قرار داد.

به گزارش خبرنگار العالم، تجاوزگری به باریکه غزه در حالی وارد صد و سی و چهارمین روز خود شده است که نظامیان اشغالگر اسرائیل همچنان به بمباران این منطقه ادامه می‌دهند و درگیری‌ها در بیش از یک محور ادامه دارد.

همزمان با مذاکرات مصر در مورد آتش بس و آزادی اسرای فلسطینی و اسراییلی ، فاجعه انسانی بر شهر رفح واقع در باریکه غزه که در انتظار عملیات نظامی زمینی اسرائیل است، سایه افکنده است.

پربیننده ترین خبرها