حضور مجری‌ شبکه اسرائیلی با اسلحه در برنامه زنده/ بن‌گویر خبرنگاران صهیونیست را مسلح کرد + عکس

حضور مجری‌ شبکه اسرائیلی با اسلحه در برنامه زنده/ بن‌گویر خبرنگاران صهیونیست را مسلح کرد + عکس
يکشنبه 29 بهمن 1402 - 15:23

یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که طرفداران بن‌گویر وزیر به اصطلاح امنیت داخلی رژیم اشغالگر مجوز حمل سلاح برای کارکنان بخش رسانه در رژیم اشغالگر را صادر کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

روزنامه عبری‌زبان "هآرتس" نوشت: بن‌گویر و مسئولان دفترش 14 هزار مجوز حمل سلاح از اکتبر گذشته صادر کردند، مشاور بن‌گویر با صدها درخواست که برخی از آنها از سوی فعالان رسانه‌ای مطرح شد، موافقت کرد.

وی افزود: دفتر دادستانی کل رژیم اسرائیل در حال حاضر انجام تحقیقات جنایی در این خصوص را بررسی می‌کند.

این در حالی است که پس از حمله وحشیانه ارتش اشغالگر به باریکه غزه، کابینه تندرو رژیم صهیونیستی و بویژه ایتامار بن گویر وزیر به اصطلاح امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به تشویق اسرائیلی‌ها به حمل سلاح ادامه می‌د هد.

تاکنون تصاویر بسیاری در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده است که نشان می‌دهد شهرک‌نشینان در اماکن عمومی سلاح حمل می‌کنند.

روزنامه "هاآرتص" پیشتر با انتشار گزارشی تاکید کرد که حمل سلاح به یک "لوازم جانبی" در جامعه رژیم اسرائیل تبدیل شده است، زیرا بن‌گویر زمینه دریافت مجوز حمل سلاح را تسهیل کرده است.

فعالان شبکه‌های اجتماعی تصاویری از «لیتال شیمش» مجری شبکه 14 تلویزیون رژیم اسرائیل منتشر کردند که همراه با یک قبضه سلاح در حال اجرای برنامه دیده می‌شود.


این در حالی است که رژیم اشغالگر همچنان به جنگ نسل‌کشی علیه باریکه غزه ادامه می‌دهد و منازل شهروندان و تیم های پزشکی را هدف قرار می‌دهد. تاکنون بر اثر حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه 28985 نفر به شهادت رسیدند و 68883 نفر مجروح شدند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها