گانتس در پاسخ به نتانیاهو: ما متحد تو نیستیم

گانتس در پاسخ به نتانیاهو: ما متحد تو نیستیم
دوشنبه 30 بهمن 1402 - 01:54

«بنی گانتس» عضو شورای جنگ رژیم صهیونیستی در پاسخ به ادعای بنیامین نتانیاهو که گفته بود، متحد هستیم، تاکید کرد که ما متحد تو نیستیم.

العالم-فلسطین اشغالی

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره افزود: اختلافات در نشست اخیر شورای جنگ شدت گرفته است، بطوری که «یوآو گالانت» وزیر جنگ کنونی اسرائیل، نتانیاهو را مورد حمله قرار داد.

گالانت گفت: نخست وزیر سیستم امنیتی را زیر پا گذاشته و نتیجه این مسأله بروز اشتباهات است.

نتانیاهو ساعاتی پیش بدون اشاره به شکاف گسترده در کابینه و شورای جنگ این رژیم و اختلاف میان اعضای آن، مدعی شد: اسرائیل برای دستیابی به یک پیروزی گسترده متحد شده است، مسأله‌ای که در گذشته وجود نداشته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کردند که گانتس و گادی آیزنکوت نتانیاهو را تهدید کردند که شورای جنگ را منحل می کنند.

براساس گزارش سازمان پخش رژیم صهیونیستی، اختلاف میان پلیس از یک سو و ارتش و نیروهای امنیتی داخلی (شاباک) از سوی دیگر درباره تعیین شمار نمازگزاران در مسجد الاقصی در رمضان شدت گرفته است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی سه روز پیش نیز گزارش داد که تنش در کابینه جنگ به اوج خود رسیده است و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و گانتس عضو کابینه جنگ به ندرت با یکدیگر صحبت می‌کنند.

این رسانه صهیونیستی افزوده است: نتانیاهو در مورد ارتباط گانتس با مقامات آمریکایی مشکوک است.

پیش تر رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم، طرح پیشنهادی موساد و شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی) برای توافق با حماس را رد کرده است.

پربیننده ترین خبرها