نیروهای مسلح یمن یک کشتی انگلیسی و یک پهپاد آمریکایی را هدف قرار دادند

نیروهای مسلح یمن یک کشتی انگلیسی و یک پهپاد آمریکایی را هدف قرار دادند
دوشنبه 30 بهمن 1402 - 12:23

نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه اعلام کرد در راستای دفاع از ملت فلسطین در غزه و در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به یمن یک کشتی انگلیسی را در خلیج عدن با چند فروند موشک دریایی مناسب هدف قرار دادند.

العالم - یمن

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این بیانیه اعلام کرد: در راستای دفاع از ملت فلسطین در غزه که پیوسته مورد حمله و محاصره رژیم صهیونیستی هستند و در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس، نیروی دریای یمن با چند فروند موشک مناسب کشتی انگلیسی "RUBYMAR" را که در حال عبور از خلیج عدن بود هدف قرار داد. در این حمله، خسارت های سنگینی به این کشتی وارد آمد به طوری که از حرکت باز ایستاده و هر آن در معرض غرق شدن است.

در این بیانیه تصریح شده است که "تلاش کردیم خدمه کشتی در امنیت پیاده شوند".

در این بیانیه آمده است: پدافند هوایی یمن به یاری خداوند متعال یک فروند پهپاد آمریکایی (MQ9) را در حین حمله به خاک ما در حمایت از رژیم صهیونیستی، با موشک مناسب هدف قرار داد.

همچنین تأکید شده است: "نیروهای مسلح یمن لحظه ای در اتخاذ تدابیر نظامی و اجرای عملیات های بیشتر از این دست علیه همه اهداف دشمن در دفاع از یمن و در حمایت از ملت فلسطین تردید نخواهد کرد.. این عملیات در دریای سرخ و دریای عرب تا توقف حمله به فلسطینی ها و رفع محاصره غزه ادامه دارد ".

پربیننده ترین خبرها