کشته‌شدن 7 نظامی اسرائیلی در جنوب نوار غزه

کشته‌شدن 7 نظامی اسرائیلی در جنوب نوار غزه
چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 18:43

گردان‌های قسام از هلاکت 7 نظامی صهیونیست در درگیری‌ها در جنوب باریکه غزه به دست مبارزان مقاومت خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد: سه تن از نظامیان اشغالگر توسط رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیدند و یک بالگرد اسرائیلی برای انتقال اجساد کشته‌شدگان در شمال محله الامل در غرب خانیونس فرود آمد.

القسام همچنین تاکید کرد که رزمندگان مقاومت شماری از نظامیان اشغالگر را که در منزلی موضع گرفته بودند با راکت "TPG"هدف قرار دادند.

همچنین القسام اعلام کرد: مبارزان ما گروهی از نظامیان صهیونیست که در خانه‌ای در خانیونس موضع گرفته بودند هدف قرار دادند. در این عملیات 4 نظامی صهیونیست از فاصله صفر به هلاکت رسیدند و دیگر نظامیان اشغالگر مجروح شدند.

عزالدین القسام امروز با گذشت 138 روز جنگ در غزه همچنین اعلام کرد که یک نظامی اشغالگر دیگر را با سلاح تک تیرانداز در محله «الزیتون» در شهر غزه هدف قرار داده است.

در همین منطقه یک تانک «مرکاوا» نیز در پی شلیک گلوله «الیاسین 105» مورد هدف قرار گرفت.رزمندگان فلسطینی در محله «الامل» در شهر خان یونس نیز یک نفربر ارتش اشغالگر با گلوله «الیاسین 105» هدف قرار دادند.

در همین راستا ارتش اشغالگر اسرائیل نیز امروز در ادامه اعلام قطره‌چکانی تلفات خود، از کشته شدن یک نظامی از تیپ «ناحال» و زخمی شدن سه نظامی دیگر در شمال غزه در روز گذشته خبر داد.

پربیننده ترین خبرها