گوشه ای از رنج رفح و پیروزیهای مقاومت در غزه + فیلم

پنج‌شنبه 3 اسفند 1402 - 12:29

شهر رفح در جنوب غزه شب گذشته زیر بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی شب خونینی را پشت سر گذاشت.

العالم - فلسطین اشغالی

جنگنده های رژیم صهیونیستی شب گذشته با حمله به منازل شهروندان عادی، شهدا و مجروحان بسیاری را بر جای گذاشتند این در حالی است که در زمین، مقاومت رزمندگان در برابر متجاوزان صهیونیستی در همه محورها ادامه دارد.

خبرنگار العالم در رفح گزارش داد جنگنده های رژیم صهیونیستی یک زمین کشاورزی در منطقه جزیره العدس و زمین کشاورزی دیگری را نزدیک گذرگاه صلاح الدین نزدیک مرزهای مصر و فلسطین بمباران کردند.

وی افزود جنگنده های رژیم اشغالگر با حمله به منازل مسکونی، شماری از شهروندان عادی را به شهادت رسانده یا مجروح کردند که اغلب آنها زن و کودک هستند.

به گزارش خبرنگار العالم در رفح رژیم صهیونیستی در ادامه حملات ویرانگرانه خود، مسجد الفاروق در حی الشابوره و اطراف بیمارستان ناصر و بیمارستان الامل را در خانیونس بمباران کردند.

خبرنگار العالم همچنین گزارش داد رزمندگان مقاومت فلسطین در همه محورها در غزه همچنان در برابر متجاوزان صهیونیستی مقاومت می کنند. تمرکز اصلی حملات رژیم صهیونیستی و مقاومت در برابر این حملات در حی الزیتون واقع در جنوب غرب غزه و منطقه غرب خانیونس و اطراف بیمارستان ناصر است. در مناطق شرق خانیونس هم مقاومت همچنان ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها