رهبر انصارالله یمن: حملات اشغالگران افزایش یابد حملات ما نیز افزایش می یابد/ حمایت مسلمانان از ملت مظلوم فلسطین کجاست؟

رهبر انصارالله یمن: حملات اشغالگران افزایش یابد حملات ما نیز افزایش می یابد/ حمایت مسلمانان از ملت مظلوم فلسطین کجاست؟
پنج‌شنبه 3 اسفند 1402 - 16:58

رهبر انصار الله یمن گفت: حمایت مسلمانان از ملت مظلوم فلسطین کجاست؟ اکثر کشورها و حکومت‌ها فقط تماشاچی هستند و برخی از آنها حتی با دشمن همدست شده و از دشمن صهیونیستی به طور پنهانی حمایت می‌کنند.

العالم ـ یمن

عبدالملک بدرالدین حوثی رهبر انصارالله یمن گفت: ملت مظلوم فلسطین در غزه برای بیستمین هفته به خاطر تجاوز صهیونیست‌ها گرفتار بدترین مصیبت‌ها هستند. این تجاوزگری به غزه از ابتدا با رفتارهای جنایتکارانه دشمن صهیونیستی و کشتار گروهی همراه بود.

وی افزود: در روز اول تجاوز اسرائیلی به غزه، آمریکا، انگلستان و اکثر کشورهای بزرگ اروپایی، انواع حمایت را از دشمن صهیونیستی به عمل آوردند. به رغم امکانات نظامی عظیم دشمن صهیونیستی، آمریکا و غرب باز هم انواع سلاح، پول و دانش را به این رژیم تقدیم کردند.

آمریکا شریک اصلی جنایات دشمن صهیونیستی است

عبدالملک الحوثی خاطرنشان کرد: آمریکا برای سومین بار در شورای امنیت از وتو استفاده کرد تا مانع تصویب قطعنامه توقف کشتار مردم فلسطین در غزه شود و به دشمن صهیونیستی خدمت کند. اين كشور به ادامه قتل عام اهالی غزه اصرار می ورزد و از گرسنه نگه داشتن مردم فلسطین در غزه حمایت می کند.

وی گفت: آمریکا شریک اساسی دشمن صهیونیستی در جنایاتش علیه مردم فلسطین است و نقش حمایت از جنایات صهیونیستی را از انگلستان به ارث برده است.واشنگتن مانع ایفای نقش شورای امنیت و سازمان ملل متحد برای حمایت از ملت‌های مستضعف می شود.

حمایت مسلمانان از ملت مظلوم فلسطین کجاست؟

رهبر انصارالله یمن گفت: حمایت مسلمانان از ملت مظلوم فلسطین کجاست؟ ملت فلسطین شایسته حمایت و یاری است. اکثر کشورها و حکومت‌ها فقط تماشاچی هستند و برخی از آنها حتی با دشمن همدست شده و از دشمن صهیونیستی به طور پنهانی حمایت می‌کنند. خواری برخی از رژیمها و سکوت آنها باعث جرات یافتن دشمن صهیونیستی برای ادامه جنایات و تشدید محاصره غزه شده است.

وی ادامه داد: هر چه اوضاع انسانی در غزه بدتر می شود مسئولیت مسلمانان بیشتر می شود. آیا مسلمانان منتظر نابودی کامل اهالی غزه هستند تا کاری انجام دهند؟ تعداد شهدا به ویژه زنان و کودکان در غزه رو به افزایش است و تاکنون 2544 کشتار انجام شده است.

تعلیق فعالیت‌ برنامه جهانی غذا در غزه بیانگر ماهیت این سازمان است

رهبر انصارالله یمن گفت: دشمن اسرائیلی به رفتار وحشیانه‌اش در جلوگیری از ورود کامیون های حاوی غذا به غزه ادامه می دهد. تعلیق فعالیت های برنامه جهانی غذا به ویژه با توجه به گرسنگی در غزه نشان دهنده ماهیت این سازمان است.

وی افزود: نقش منفی آمریکا و رژیم اسرائیل در سازمان‌های بین المللی هر روز بیش از گذشته آشکار می شود.

عبدالملک الحوثی ادامه داد: تعداد مرگ و میر ناشی از گرسنگی در غزه رو به افزایش است که بسیاری از آنان کودکان و سالمندان هستند. حتی علف حیوانات در غزه نیز رو به اتمام است. صدها هزار فلسطینی در غزه گرسنه‌اند و از امت اسلامی کمک می خواهند.

کجاست حقوق زن که غرب از آن دم می‌زند؟

رهبر انصارالله یمن گفت: دشمن اسرائیلی برخی از اسرای فلسطینی که تعدادی از آنان زنان و کودکان بودند را به قتل رساند.

وی افزود: کجاست حقوق زن که غرب از آن دم می زند آن هم وقتی دشمن اسرائیلی زنان را به قتل می رساند. وقتی مساله مربوط به حقوق زن فلسطینی باشد که توسط دشمن صهیونیستی نقض می شود غرب از حقوق زن سخن نمی گوید. غرب فقط در زمینه‌های غیراخلاقی یا برای از هم پاشیدن جوامع شعار حقوق زنان را سر می دهد.

عبدالملک الحوثی ادامه داد: رژیم اسرائیلی به طرف تجمع هزاران فلسطینی در غزه برای کسب غذا و آرد آتش گشود که تعداد زیادی از آنان شهید و مجروح شدند.

وی ادامه داد: دشمن صهیونیستی با تانک و پهپاد به بیمارستان الناصر حمله کرد گویی به یک پایگاه نظامی حمله کرده است. رژیم اشغالگر حتی به نوزادان نارس و شیرخواران در بیمارستانهای غزه حمله کرد. صدها هزار نفر در غزه که عمدتا کودک هستند از مشکلات بهداشتی رنج می برند. 17 هزار کودک در غزه از خانواده‌هایشان جدا هستند.

شکست دشمن به‌رغم جنایاتش؛ رشادت رزمندگان به رغم رنج‌هایشان

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد که دشمن صهیونیستی به رغم جنایاتش نتوانسته اهداف خود به ویژه در زمینه استرداد اسرایش را محقق کند.رژیم اشغالگر نتوانست رزمندگان غزه را شکست دهد و این رزمندگان منسجم بوده و با رشادت با دشمن می جنگند.رزمندگان مقاومت در غزه به رغم رنج‌هایشان خسارات زیادی به دشمن وارده کرده اند.

وی افزود: ددمنشی دشمن علیه مردم فلسطین بی‌فایده است و باعث پیروزی دشمن نمی شود. دشمن به رغم آنکه به جنایت، قتل، محاصره و گرسنه نگه داشتن مردم غزه ادامه می دهد اما هر روز بیش از گذشته با شکست مواجه می شود.

واحد پول رژیم صهیونیستی بی ثبات است

رهبر انصارالله یمن با اشاره به تلفات بالای دشمن گفت: هزاران نفر از آنها کشته شدند، اما اخبار آن سانسور می شود. برخی از سربازان دشمن به خاطر ترس ناشی از نبرد با رزمندگان مقاومت دچار مشکلات روانی شده اند.

وی افزود: آسیب‌های روانی و معنوی وارده به دشمن بسیار زیاد است. از سوی دیگر بیش از یک میلیون اسرائیلی به خاطر بی ثباتی در رژیم به طور دائمی یا موقت از آن گریخته اند، به رغم حمایت های عظیم آمریکایی غربی از رژیم صهیونیستی خسارات نظامی اقتصادی وارده به این رژیم بی سابقه است.

حوثی یادآور شد: واحد پول رژیم صهیونیستی بی ثبات است و ذخایر ارزی این رژیم رو به کاهش و بدهی های رژیم و کسر بودجه آن رو به افزایش است، بنادر رژیم فلج شده و گردشگری و سفرهای هوایی در رژیم کاهش یافته است. صدها میلیارد دلار خسارات به اقتصاد دشمن صهیونیستی وارد شده است.

جبهه لبنان و عراق فعالانه در مقابل دشمن ایستادند

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: جبهه حزب الله لبنان بسیار بزرگ، فعال و موثر است و خسارات عظیمی به دشمن وارد کرده است. رزمندگان عراقی به رغم حملات آمریکا به عملیات خود علیه دشمن صهیونیستی ادامه می دهند.

حملات اشغالگران افزایش یابد حملات ما نیز افزایش می یابد

وی تاکید کرد: در ازای افزایش حملات دشمن صهیونیستی به غزه ما نیز در یمن حملات خود را افزایش می دهیم. این اقدام در راستای حمایت از غزه و مردم آن انجام می شود. تاکنون 183 موشک و پهپاد به طرف اهداف اسرائیلی در فلسطین شلیک کرده ایم.

حوثی یادآور شد که عملیات ما در دریای سرخ، دریای عرب، خلیج عدن و تنگه باب المندب ادامه دارد و آن را افزایش خواهیم داد. نیروی زیردریایی ما وارد صحنه شده که دشمن را نگران کرده است. تاکنون 48 کشتی دشمن را هدف قرار داده ایم.

وی افزود: 13 عملیات در هفته گذشته انجام داده‌ایم که یکی از این عملیات ها غرق کردن یک کشتی انگلیسی بود، دشمن قادر به جلوگیری از عملیات های دریایی ما نیست.

رهبر انصارالله یمن با اشاره بی نتیجه بودن حملات آمریکا و انگلیس به یمن تاکید کرد: آمریکا پس از آنکه ناوگانش در دریای سرخ و دریای عرب هدف واقع شد خود را در تنگنا دید، عملیات‌های دریایی ما باعث توقف 40 درصد از تجارت دریایی رژیم اسرائیل شده است.

پربیننده ترین خبرها