گفتگوی پدر شهید «جرادات» با العالم؛

پدر شهید فلسطینی: آیا گمان می‌کنی اگر پسرم را بکُشی از حقم می‌گذرم؟

جمعه 4 اسفند 1402 - 22:27

فلسطینی ها پیکر «یاسر حنون» و «سعید جرادات» را که بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در وسط اردوگاه جنین در کرانه باختری به شهادت رسیدند، تشییع کردند.

العالم فلسطین

گردان جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای شهادت «یاسر حنون» و «سعید جرادات» را اعلام و تاکید کرد که خون آنها پایمال نخواهد شد.

در آستانه صد و چهلمین روز از جنگ غزه... صدای بمباران در اردوگاه جنین شنیده شد.یک پهپاد رژیم صهیونیستی، خودروی یاسر حنون، فرمانده تیپ جنین را بمباران کرد که وی به همراه سعید جرادات به شهادت رسید و ده ها کودک فلسطینی که در محل حضور داشتند نیز زخمی شدند.

رائد جرادات پدر شهید سعید جرادات به خبرنگار العالم گفت: فکرمی کنی اگر پسرم را بکشی از حقم می گذرم، ما تا قیامت ایستاده ایم، این اشغالگران می خواهند ما را نابود کنند اما نسلها پشت سر هم می آیند. مردم در خیابان راه می روند و به بهانه افراد مسلح بمباران می شوند تو فقط بی گناهان را می کشی .

این اولین اقدام ارتش رژیم اشغالگر در اردوگاه جنین برای کشتن جوانان نبود که آنان را تهدیدی برای امنیت خود می داند. از 7 اکتبر ده‌ها حمله و از سال گذشته ده‌ها حمله هوایی صورت گرفته است، اما نیروهای مقاومت همچنان تاکید می‌کنند که به هر قیمتی ادامه خواهند داد.

یک مبارز فلسطینی نیز به خبرنگار العالم گفت: " گردان جنین روح اردوگاه است. ما می دانیم که حجم توطئه ها علیه ما بزرگ است و وضعیت خود را ارزیابی کرده ایم. اما به اسرائیلی ها می گوییم شاید یاسرحنون را به شهادت رساندید به جای او 10 فرمانده می آید، گردان جنین آماده است،

تا زمانی که رژیم اشغالگر به دنبال امنیت توهمی و آغشته به خون فلسطینی هایی است که به حق آزادی خود چسبیده و برای وطن و شهدا فریاد سر می دهند ، نه درجنین و نه در سراسر فلسطین امنیت وجود ندارد.

آتش خودرویی که اشغالگران چند ماه به دنبال آن بودند فروکش کرد، اما آتش اشغالگران فروکش نمی کند تا همه کسانی که می گویند «اینجا فلسطین است» را بکشند. اما آتش فلسطینی ها از چندین دهه تاکنون تا بازگشت فلسطین فروکش نخواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها