تشییهع شهدای صبح امروز مقاومت در جنین + فیلم

سه شنبه 10 بهمن 1402 - 17:59

مردم شهر و اردوگاه جنین با خشم فراوان پیکر شهید محمد الغزاوی، باسل الغزاوی و محمد الجلامنه که صبح امروز در عملیات ناجوانمردانه حمله به بیمارستان ابن سینا توسط اشغالگران ترور شده بودند، را تشییع کردند.

العالم فلسطین

رایه عروق در تماس مستقیم با شبکه العالم گفت: ترور شهیدان محمد الغزاوی و باسیل الغزاوی از گردان جنین گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی ، محمد الجلامنه از فرماندهان گردان های قسام شهر جنین مردم را بسیار خشمگین کرده است.

وی گفت : یگان‌های ویژه اسرائیل با لباس‌های غیرنظامی وارد بیمارستان ابن سینا شهر جنین شدند و از باران و شرایط سخت آب و هوایی شهر جنین استفاده کردند و لباس‌های گرم بلندی به تن داشتند و اسلحه‌ها را زیر آن پنهان کرده بودند.

وی تاکید کرد : ارتش اسرائیل در بیانیه ای مشترک با الشباب اعلام کرد محمد جلامنه یکی از فرماندهان گردان های القسام شهر جنین و باسل الغزاوی به شهادت رسیدند و باسل از 3 ماه پیش به شدت از ناحیه پا مجروح شده بود و قادر به راه رفتن و حرکت نبود.

وی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل از 7 اکتبر به بهانه از بین بردن نیروهای مقاومت، آنها را داخل اردوگاه و شهر جنین هدف قرار داده است.

وزارت بهداشت در پایان با محکوم کردن این جنایت فجیع اعلام کرد این جنایت بخشی از یک سری جنایات اشغالگرانه علیه فلسطینیان در کرانه باختری و نوار غزه است.

پربیننده ترین خبرها