ادعای آمریکا درباره هدف قرار دادن 3 پهپاد و 7 موشک کروز انصار الله یمن

ادعای آمریکا درباره هدف قرار دادن 3 پهپاد و 7 موشک کروز انصار الله یمن
شنبه 5 اسفند 1402 - 14:42

ارتش آمریکا اعلام کرده که دیروز (جمعه) سه فروند پهپاد انصارالله یمن را نزدیک کشتی های تجاری در دریای سرخ هدف قرار داده و همچنین 7 موشک کروز را که در خاک یمن آماده شلیک بودند، منهدم کرده است.

العالم - آمریکا

بنابر این گزارش، فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) با صدور بیانیه ای در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرد که سه فروند پهپاد یمنی را نزدیک تعدادی از کشتی های تجاری در دریای سرخ هدف قرار داده و منهدم کرده است.

سنتکام در بیانیه دیگری اعلام کرد که هفت فروند موشک کروز انصار الله را که آماده شلیک بودند، هدف قرار داده و منهدم کرده است.

در این بیانیه خاطرنشان شده است که این حملات بین ساعت 12:30 ظهر و 7:15 عصر به وقت صنعا انجام شده اند.

در بیانیه سنتکام آمده است "این موشک ها در مناطق تحت سیطره نیروهای انصارالله در یمن مستقر شده و برای کشتی های تجاری و کشتی های آمریکایی مستقر در این منطقه تهدید محسوب می شوند".
انصار الله یمن از 19 نوامبر در حمایت از غزه و محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان این منطقه، اعلام کرده است که همه کشتی های رژیم صهیونیستی و یا کشتی هایی که در دریای سرخ و دریای عرب به مقصد فلسطین اشغالی در حرکت باشند، هدف قرار خواهد و این حملات تا توقف جنگ و کشتار فلسطینیان و اجازه ورود کمک های انسانی به باریکه غزه ادامه خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها