نماینده پارلمان لبنان:

اختلاف آمریکا و اسرائیل درباره غزه، جنگ زرگری است/ یمن به سیطره واشنگتن بر دریاها پایان داد

اختلاف آمریکا و اسرائیل درباره غزه، جنگ زرگری است/ یمن به سیطره واشنگتن بر دریاها پایان داد
دوشنبه 7 اسفند 1402 - 11:38

نماینده عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اختلاف آمریکا و رژیم اسرائیل درباره نوار غزه را جنگ زرگری دانست و گفت که ارتش یمن با عملیات خود در حمایت از ملت فلسطین در دریای سرخ توانست به سیطره واشنگتن بر دریاها و آبراهه ها پایان دهد.

العالم - لبنان

به نقل از پایگاه خبری العهد، «ابراهیم الموسوی» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: به کارگیری امتیاز وتو از سوی آمریکا علیه توقف جنگ علیه باریکه غزه به منزله مشارکت واشنگتن در جنایات کشتار جمعی دشمن صهیونیست علیه ملت فلسطین است.

وی با اشاره به ماهیت روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی افزود: رژیم صهیونیستی پایگاه نظامی راهبردی خط مقدم واشنگتن و غرب است.

نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، در ادامه به اقدامات نیروهای یمنی علیه رژیم صهیونیستی و به چالش کشیدن آمریکا از سوی دولت صنعا اشاره و تصریح کرد: یمن سیطره یکجانبه آمریکا بر دریاها و آبراهه ها را درهم شکسته است.

وی با اشاره به پایداری ساکنان غزه گفت: پایداری چندین ماهه ساکنان غزه در برابر ماشین جنگی ویرانگر رژیم صهیونیستی و در برابر محاصره، کشتار و استفاده تل آویو از گرسنه نگه داشتن به عنوان سلاح، مثال زدنی است. مقاومت غزه قوی است و توان پایداری برای مدت طولانی را دارد.

به گزارش ایرنا، الموسوی به همسویی کامل واشنگتن با تل آویو اشاره کرد و اختلاف آنها درباره باریکه غزه را زرگری دانست و افزود: آمریکا به دنبال بهبود وجهه خود در جامعه جهانی با دم زدن از اختلاف نظر با دشمن صهیونیست است. آمریکا توان اعمال فشار واقعی بر دشمن صهیونیست را دارد؛ به ویژه که حمایت تسلیحاتی قوی از طریق برقراری پل هوایی از رژیم صهیونیستی به عمل آورده است.

وی در پایان با تداوم عملیات های مقاومت اسلامی لبنان علیه اشغالگران خبر داد و آن را در راستای یاری رساندن به ملت فلسطین و مقاومت شریف آنها دانست.

پربیننده ترین خبرها