افزایش آمار بازداشت شدگان در کرانه باختری به 7270 نفر از 7 اکتبر+فیلم

سه شنبه 8 اسفند 1402 - 14:58

باشگاه الاسیر فلسطینی اعلام کرد نظامیان رژیم اشغالگر 15 فلسطینی از جمله یک دختر، چند کودک و چند اسیر آزادشده را در کرانه باختری را بازداشت کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در الخلیل گزارش داد موج بازداشت شهروندان فلسطینی در سراسر کرانه باختری از شب گذشته آغاز شده است ونظامیان رژیم صهیونیستی، 15 فلسطینی را از شب گذشته بازداشت کرده اند و به این ترتیب آمار بازداشت شدگان 7270 نفر رسیده است.

وی افزود ارتش رژیم اشغالگر طبق معمول با حمله به مناطقی در بیت لحم و الخلیل و السهله، به منازل شهروندان یورش برده و یک شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

خبرنگار العالم گفت ارتش رژیم اشغالگر با یورش به دفتر حقوقی کمیته بازسازی الخلیل در شهرک قدیمی در جوار حرم حضرت ابراهیم، این مکان را بازرسی کردند.

وی خاطرنشان کرد که کمیته بازسازی الخلیل، مسئول پیگیری مسائل حقوقی و بازسازی شهرک قدیمی و حرم ابراهیمی است و از سالها قبل، مورد حمله بوده است.

وی همچنین تصریح کرد که ارتش رژیم صهیونیستی ورودی های اصلی در جنوب کرانه باختری را مسدود کرده و بیشترین تمرکز خود را به شهر الخلیل معطوف کرده است و فقط ورودی شمالی را برای عبور شهروندان باز گذاشته است.

گفتی است صبح امروز سه شنبه سه جوان در شهر طوباس و اردوگاه الفارعه در جنوب این شهر به شهادت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها