نماینده لبنانی: سرنگونی پهپاد «هرمس ۴۵۰» ضربه دردناکی به اسرائیل بود

نماینده لبنانی: سرنگونی پهپاد «هرمس ۴۵۰» ضربه دردناکی به اسرائیل بود
چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 11:18

نماینده پارلمان لبنان با اشاره به ضربات مقاومت به دشمن صهیونیستی از جمله سرنگونی پهپاد پیشرفته «هرمس ۴۵۰» گفت: دشمن طعم شکست را در غزه و لبنان خواهد چشید و هرگز به اهدافش نخواهید رسید.

العالم - لبنان

بنابر گزارش شبکه المنار، «حسین الحاج حسن» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: دشمن به خوبی می‌داند که هر حمله به لبنان با واکنش مقاومت روبرو خواهد شد.

وی تاکید کرد: خطاب به دشمن صهیونیست می گوییم که با حملات، کشتن غیرنظامیان و ویرانی منازل نخواهد توانست که در تصمیم مقاومت لبنان در حمایت از غزه و مقاومت آن خللی وارد کند. تا زمانی که جنگ در غزه ادامه دارد، مقاومت لبنان به جنگ ادامه خواهد داد و دشمن از راه سیاسی یا ترساندن یا قتل راه به جایی نخواهد برد و آنچه با جنگ نتوانسته به دست آورد، از این راهها نیز نخواهد توانست به دست آورد.

این نماینده پارلمان لبنان بیان کرد: هر حمله به لبنان با واکنش مقاومت روبرو خواهد شد و دشمن می داند که مقاومت لبنان برای چنین روزهایی تدارک دیده است. دشمن طعم شکست را در غزه و لبنان خواهد چشید و هرگز به اهدافش نخواهید رسید.

حسین الحاج حسین در ادامه با اشاره به سرنگونی پهپاد هرمس رژیم صهیونیستی به دست رزمندگان مقاومت، از آن به مثابه ضربه ای نام برد که دشمن صهیونیست را به درد آورد.

به گزارش ایرنا، درحالی که مقاومت لبنان طی یک ماه گذشته عملیات‌های خود ضد دشمن صهیونیستی را وارد مرحله پیشرفته‌ای کرده و علاوه بر رونمایی از سلاح‌های جدید، حملات بی‌سابقه‌ای به مواضع صهیونیست‌ها انجام داده است، سرنگونی پهپاد بزرگ هرمس ۴۵۰ ارتش اسرائیل در منطقه «اقلیم التفاح» که توسط حزب‌الله انجام شد، همچنان موضوع اصلی بحث در محافل صهیونیستی بوده و نگرانی عمیق اشغالگران را برانگیخته است.

پربیننده ترین خبرها