آمار کشته ها و زخمی های ارتش رژیم اشغالگر از آغاز طوفان الاقصی

پنج‌شنبه 10 اسفند 1402 - 21:22

مقاومت فلسطین برای صد و چهل و ششمین روز پیاپی به رویارویی با نیروهای اشغالگر صهیونیست در چند جبهه در نوار غزه به ویژه دو جبهه نبرد در خان یونس در جنوب نوار غزه و محله الزیتون در نوار غزه ادامه می دهد. مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه، تلفات و خسارات بیشتری به دشمن صهیونیستی وارد کرده است.

العالم _ سرزمین های اشغالی

در حالی که رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که ارتش، تیپ چتربازان را از خان یونس خارج و تیپ دیگری را جایگزین آن کرده است، گردان های قدس اعلام کردند که خطوط تدارکاتی اشغالگران در منطقه الزنه در شرق خان یونس را با خمپاره هدف قرار داده است. گردان های قدس همچنین صحنه هایی از کمین ها و نبردهایی را که در محله الزیتون در شهر غزه انجام داده، منتشر کرده است.

گردان های قدس علاوه بر این صحنه هایی از یک کوادکوپتر اسرائیلی را که در حین انجام مأموریت های اطلاعاتی در شرق خان یونس سرنگون کرده و کنترل آن را به دست گرفته، نشان داده است.

طبق اعلام گردان های قدس، نیروهای مقاومت پایگاه «کیسوفیم» را با موشک هدف قرار دادند و یک تانک مرکاوا و یک بولدوزر فوق سنگین را در منطقه القراره در جنوب شرقی شهر خانیونس با گلوله آر پی جی منهدم کردند.

گردان های القسام به نوبه خود با انتشار صحنه هایی از رویارویی مجاهدان خود با نیروهای اشغالگر در محله الزیتون، تأکید کرد که آنها یک گروه نیروی پیاده صهیونیست را هدف قرار دادند که خود را داخل ساختمانی پنهان کرده بودند.

گردان های القسام همچنین دو تانک صهیونیستی مرکاوا 4 را با الیاسین 105 و تاندوم در غرب شهر خان یونس هدف قرار دادند.

بر اساس اعترافات اشغالگران، از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر تاکنون، حدود 582 افسر و سرباز اسرائیلی کشته شده اند.

ارتش اشغالگر همچنین اعتراف کرده است که بیش از سه هزار سرباز و افسر در نبردها در غزه مجروح شده اند هرچند گزارش های بیمارستانی نشان می دهد که این تعداد به حدود هفت هزار نفر رسیده است.

پربیننده ترین خبرها