گریه کودک فلسطینی در گفتگو با خبرنگار العالم/ یحیی تنها بازمانده یک خانواده بزرگ است + فیلم

جمعه 11 اسفند 1402 - 13:51

شماری زیادی از کودکان غزه به دلیل عملیات مستمر رژیم صهیونیستی در 147 روز گذشته پدر و مادر خود را از دست داده اند. شبکه العالم گزارشی را به کودکی به نام یحیی حمد، تنها بازمانده از یک خانواده اختصاص داده است. همه اعضای خانواده این کودک در حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند و اکنون این کودک روی تخت بیمارستان شهدای الاقصی افتاده است.

العالم - فلسطین اشغالی

"تنها بازمانده"، تنها دو کلمه است اما هزاران درد و رنج در این دو کلمه نهفته اند. دو کلمه ای که این روزها در مورد بسیاری از کودکان غزه از جمله یحیی حمد به کار می رود.

یحیی همه خانواده خود را اعم از پدر بزرگ، مادر بزرگ، عمو، دایی، برادران، پدر و مادرش از دست داده است و اکنون به تنهایی با عواقب جنگ دست و پنجه نرم می کند.

حمد به شبکه خبری العالم گفت: "خانه ما بمباران شد و همه اعضای خانواده ام به شهادت رسیدند. دلم برای مادرم تنگ شده است. حتی یک عکس از او باقی نمانده. همه عکس هایش زیر آوار ماندند."

زن عمویش که تنها فامیل باقی مانده اوست می گوید: "هر بار که از خواب بیدار می شوم می بینم مشغول تماشای تنها فیلمی است که از خواهر شهیدش باقی مانده است و مربوط به جشن حفظ قرآن اوست".

پربیننده ترین خبرها