هلاکت رفیق نتانیاهو در غزه/ پیام تحقیرآمیز القسام به بی‌بی

هلاکت رفیق نتانیاهو در غزه/ پیام تحقیرآمیز القسام به بی‌بی
جمعه 11 اسفند 1402 - 20:28

یکی از فرماندهان القسام اعلام کرد که یکی از اسرای اسرائیلی در غزه پیش از آنکه بر اثر حملات ارتش اشغالگر به غزه کشته شود، اذعان کرده بود که از دوستان نزدیک نتانیاهو بوده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

گردان‌های قسام در صفحه تلگرامی خود پیامی بدین مضمون به زبان‌های عربی، عبری و انگلیسی منتشر کرد: «نتانیاهو دوستان خود را رها کرد تا به تنهایی با سرنوشت خود روبرو شوند، بدون اینکه آنها را نجات دهد».

القسام: 7 اسیر صهیونیست در حملات اخیر ارتش اشغالگر کشته شدند

ابوعبیده سخنگوی القسام گفت: پیشتر اعلام کرده بودیم که تماس ما با رزمندگان محافظ اسرای دشمن قطع شده و احتمال می دهیم که این اسرا به خاطر بمباران صهیونیستی کشته شده باشند.

وی افزود: پس از تحقیق در هفته های اخیر مطمئن شدیم که تعدادی از رزمندگان ما در بمباران صهیونیستی به شهادت رسیده و 7 اسیر صهیونیست کشته شده اند.

ابوعبیده ادامه داد: حییم گیرشون پری، یورام اتاک میتزگر و عمیرام اسرائیل جزو اسرای کشته‌شده هستند و اسامی بقیه را نیز اعلام خواهیم کرد.

ابوعبیده تاکید کرد که تعداد اسرای دشمن که به خاطر بمباران غزه کشته شده اند بیش از 70 نفر است البته بسیار تلاش کردیم که اسرای دشمن زنده بمانند اما سران صهیونیست عمدا اسرایشان را به قتل رساندند تا از این پرونده خلاص شوند.

.یکی از فرماندهان القسام اعلام کرد که یکی از همین اسرای کشته‌شده در حملات ارتش اشغالگر به غزه، از دوستان نزدیک نتانیاهو بوده است. این اسیر پیش از این در دوران بازداشت به این مساله اذعان کرده بود.

پربیننده ترین خبرها