افشای دروغگویی رژیم صهیونیستی درباره جنایت میدان نابلسی غزه +ویدیو

شنبه 12 اسفند 1402 - 17:39

رسانه های جهانی نسبت به داستان سرایی مقامهای اسرائیلی درباره به شهادت رسیدن صدها فلسطینی که در میدان نابلسی غزه در صف دریافت کمک های غذایی بودند، ابراز تردید کردند.

العالم – فلسطین

به گزارش العالم، نجات یافتگان این حادثه گفتند که وقتی برای دریافت کمک در این میدان در شمال غزه جمع شده بودند، نیروهای اسرائیلی به طرف آنان تیراندازی کردند که به شهادت و زخمی شدن صدها فلسطینی منجر شد اما دشمن ادعا کرده که آنها به خاطر فشار جمعیت زیر دست و پا مانده و جان باخته اند.

در همین حال، روزنامه نیویورک تایمز نوشت: وقتی تیراندازی هوایی می شود مردم متفرق می شوند نه اینکه زیر دست و پا له شوند، تصاویر حاکیست که مردم برای دریافت کمک در صف ایستاده بودند و فشار جمعیتی وجود نداشته است، اما پس از دقایقی صدها جنازه روی زمین می افتد که نشان می دهد آنها از سوی تانک های اسرائیلی از فاصله نیم مایلی هدف قرار گرفته اند.

دیدبان حقوق بشر اروپایی مدیترانه ای نیز اعلام کرد که حمله از سوی تانک های اسرائیلی انجام شده و تصاویر حاکی از حضور دو تانک در این منطقه است و مردم در مسیر عکس حرکت کامیونها در حال فرار بودند.
ده‌ها فلسطینی که روز پنجشنبه هفته گذشته (10 اسفند ماه 1402) در صف دریافت کمک های غذایی در اطراف کاروان کمک رسانی در شمال غزه بودند از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته و به خاک و خون کشیده شدند.

حماس اعلام کرد که نظامیان اسرائیلی به سوی جمعیت فلسطینی تیراندازی کرده‌اند. مقام های بهداشتی غزه اعلام کردند که دستکم ۱۰۴ فلسطینی بر اثر این حمله به شهادت رسیدند و شمار زیادی نیز مجروح شدند.

پربیننده ترین خبرها