تظاهرات گسترده در سرزمین های اشغالی در حمایت از غزه

تظاهرات گسترده در سرزمین های اشغالی در حمایت از غزه
يکشنبه 13 اسفند 1402 - 11:26

هزاران نفر در شهرک کفر کلا در شمال الناصره در فلسطین اشغالی برای اولین بار از زمان شروع حملات رژیم صهیونیستی به غزه در راستای همبستگی با اهالی غزه و کرانه باختری تظاهرات کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

این تظاهرات به دعوت کمیته پیگیری امور مردمی عربی در داخل فلسطین اشغالی به منظور اعلام حمایت از ملت فلسطین در کرانه باختری و غزه برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شرکت کنندگان در این تظاهرات علیه حملات رژیم صهیونیستی به غزه شعار سر دادند.

محمد برکه، رئیس کمیته پیگیری امور مردمی عربی داخل اراضی اشغالی طی سخنانی در این تظاهرات بر ضرورت توقف حملات رژیم اشغالگر به غزه تأکید کرد.

شیخ رائد صلاح، رئیس جنبش اسلامی در داخل اراضی اشغالی هم اعلام کرد که هدف از برگزاری این تظاهرات "محکوم کردن ادامه فجایع انسانی در غزه " است.

وی افزود: "این تظاهرات جلوگیری از ورود غذا و دارو و آب و سوخت به غزه را محکوم کرده و اعلام می کند که باید حمله به غزه را متوقف کنید".

شایان ذکر است که ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز حملات خود به غزه، محدودیت هایی بیشتر را برای فلسطینی های داخل اراضی اشغالی اعمال کرده و آنها را از برپایی تظاهرات یا هر گونه فعالیت دیگری در راستای همبستگی با غزه منع کرده است. همچنین به بازداشت گسترده سیاستمداران و فعالان عرب در داخل اراضی اشغالی اقدام کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در 149مین روز پیاپی همچنان با حملات هوایی و توپخانه ای و ایجاد کمربند آتش، به جنایات خود علیه شهروندان فلسطینی ادامه می دهد.

پربیننده ترین خبرها